Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

MUA Cosmetics

Γεια σας αγαπημενες μου αναγνωστριες!
Ελπιζω να ειστε καλα.
Εδω και αρκετο καιρο δοκιμαζω τα καλλυντικα απο την MUA 
( Make up Academy ) και ηρθε η ωρα να κανω ενα review..

 τα προιοντα ειναι αυτα οποτε παμε να τα δουμε ενα ενα :)

Undress me too eye palette


Μια παλετα με 12 υπεροχες αποχρωσεις , πολυ φυσικες.Εχει ολα τα 
φυσικα χρωματα για ενα απαλο μακιγιαζ αλλα και για πιο εντονο.

Πισω η παλετα εχει ολα τα χρωματα μαζι με τα ονοματα τους κατι που μου αρεσε πολυ σαν εικονα.
παμε ομως να δουμε πως γραφουν αυτες οι σκιες!


Τα χρωματα ειναι αρκετα εντονα και η παλετα εχει μονο 3 ματ χρωματα. 
Προσωπικα εχω βγαλει παρα πολλα μακιγιαζ με αυτη την παλετα και ειδικα για τωρα το καλοκαιρι ειναι παρα πολυ ομορφα τα χρωματα,για ολη την ημερα αλλα και για ενα πιο εντονο μακιγιαζ το βραδυ.
Η διαρκεια τους ειναι μετρια χωρις βαση και πολυ μεγαλη με βαση. 

Το πιο υπεροχο ειναι η τιμες τους.Αυτη η εταιρεια απο την Αγγλια σε κανει να θες 
να τα αγορασεις ολα. Οι τιμες τους σχετιμα με το ποσο καλα ειναι τα προιοντα τους ειναι πραγματικα υπεροχες... Πχ αυτη η παλετα κοστιζει μονο 4 λιρες.Δεν ειναι υπεροχο ?


Ενα ακομη προιον για το προσωπο που μου αρεσε πολυ ειναι το νεο τους
Highlighter 
Undress your skin


Ενα Highlighter αν τοποθετηθει σωστα στο μακιγιαζ μπορει να το κανει να δειχνει 
απλα υπεροχο. 
Αυτο το Highlighter με την ροζ αποχρωση το εβαζα καθε φορα στο μακιγιαζ μου 
και μπορω να πω οτι το αγαπησα! 
Εχει παρα πολυ καλη διαρκεια γραφει παρα πολυ ευκολα και παρα πολυ ενοντα με ενα 
μονο περασμα του πινελου σας πανω του.
Το χρωμα του ειναι καπως ετσι.


Και παλι η τιμη ειναι παρα πολυ καλη οπως σε ολα τα προιοντα,μονο 3 λιρες!

Παμε στα πιο γνωστα θα ελεγα 
Colour intense tint &  balm

Δοκιμασα 2 απο αυτα τα ενυδατικα χειλιων με χρωμα.

Το πιο κοκκινο ειναι το Runway
και το πιο σκουρο εναι το Crazy in love
H γνωμη μου για αυτα ειναι παρα πολυ θετικη γενικα. Δεν βρηκα κατι που να μην μου αρεσει σε αυτα τα προιοντα,Ειναι αρκετα ενυδατικα ,εχουν γευση μεντας κατι 
που αρχικα με ξαφνιασε γιατι περιμενα κατι πιο γλυκο ισως σαν γευση αλλα 
με ξαφνιασε αρκετα ευχαριστα μιας και κανει την διαφορα.
Η χρωματικη τους αποδοση ως lip balms ειναι κατι παραπανω απο καλη

Η διαρκεια τους ειναι περιπου 1,5-2 ωρες. Αρκετα καλη διαρκεια θα ελεγα για ενα προιον που δεν ειναι κραγιον.Επισεις η τιμη ειναι σε παρα πολυ καλα επιπεδα 
3 λιρες το ενα.
Εχει και αλλα υπεροχα χρωματα που θα δοκιμασω σιγουρα. Κατι σε πιο ροζ αυτη τη φορα!!

και στο τελος αφησα ενα προιον που δεν ευχαριστηθηκα σαν τα αλλα.
Μια μικρη παλετα με 3 χρωματα που ειναι και αυτη new.


Merged Trio Eyeshadow "Theatrics"


3 παρα πολυ ομορφα χρωματα! Ο λογος ομως που δεν την ευχαριστηθηκα σαν τα 
αλλα προιοντα που σας εδειξα πιο πανω ειναι γιατι κατα την δικη μου 
αποψη ενα στο χερι γραφουν αμεσως ( στα δαχτυλα ) στα ματια δεν μενει τοσο πολυ
το χρωμα αλλα πιο πολυ το Shimmer που εχουν μεσα.
Η τιμη του ηταν στις 3 λιρες και εδω.


Γενικα η αποψη μου για την ΜUA
Γενικα σαν εταιρεια η 1η επαφη που ειχα μαζι της ηταν παρα πολυ καλη , σχεδον ολα τα προιοντα με αφησαν παρα πολυ ευχαριστημενη. Οι τιμες ειναι ενα ονειρο ^^ και 
θελω να δοκιμασω πολλα πολλα ακομα!!! Σαν Make up artist δοκιμαζοντας πολλα καλλυντικα και εχοντας μια παραπανω γνωση θα ελεγα πως αξιζουν παρα πολυ!

Θα τα βρειτε εδω:


Φιλια πολλα!! 
Anna <3

4 σχόλια:

  1. Tην παλετα και το highlighting τα εχω κι εγω,και μαλιστα τα πηρα με εκπτωση -1e. Επισης μερικες μονες σκιες και 2 κραγιον τα οποια ειναι υπεροχα!
    Πολυ καλη εταιρια,και σε σχεση ποιοτητας-τιμης βαζω αριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η παλετα και το highlighter μου αρεσαν πολυ! πολυ καλες επιλογες ολα!να σε ρωτησω αννα, παραγγελνεις με paypal στο MUA? Ποσα ειναι τα μεταφορικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προχθες παρελαβα και εγω. καναμε παραγγελια 4 άτομα και τα μεταφορικά ήρθαν μόνο 5 λίρες! τα κραγιόν έχουν τρομερή απόδοση χρώματος αλλά δεν ξέρω αν είναι πολύ σταθερά. άννα έχεις να μου προτείνεις κανένα σταθεροποιητικό κραγιόν; τα μανώ είναι πολύ μικρά, καλύτερα συμφέρουν της beauty line. όπως και τα ρουζ είναι μικρά και δεν διαφέρουν πολύ στο χρώμα. τέλος τα μολύβια είναι πολύ μαλακα και έχουν και αυτά τρομερή απόδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο είναι τα μεταφορικά;
    και σε πόσες μέρες έρχονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή