Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Nuxe,Bioderma,Gum Review :)

Γεια σας κοριτσια μου! 
Ελπιζω να ειστε καλα ολες ! Σημερα θα σας μιλησω για μερικα 
προιοντα που δοκιμαζω εδω και αρκετο καιρο.

Μετα απο ενα Event "Pharmathen"

Για 1η φορα δοκιμασα τα προιοντα παρακατω και ειμαι σε θεση να πω την γνωμη μου
100 % ! 


Κρεμα προσωπου,Κρεμα με spf 50 + , Gel καθαρισμου για προσωπο 
και ματια και ενα πακετακι με δειγματακια απο την Gum ( Για τα δοντια )
Παμε να τα δουμε ενα ενα ^.^



NUXE 


Κρεμα προσωπου ενυδατικη.



"Μία νέα υφή. Τα λιπίδια στην κερατίνη στοιβάδα της επιδερμίδας είναι οργανωμένα σε
δομές, των οποίων η συνέχεια παρέχεται από την διατήρηση της υγρασίας.
Παρόμοια, τα συστατικά στην Crème Fraîche® de Beauté παρατίθενται σε δομή που πε-
ριβάλλει τα λιπίδια σε μία ένυδρη φάση, για βέλτιστη διανυσματοποίηση των ενεργών συστα-
τικών. Αποτέλεσμα: Μία υφή που είναι κυριολεκτικά εθιστική, όμορφη και λαμπερή και λειώνει
υπέροχα κατά την εφαρμογή.
Το πλεονέκτημα. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ της υπέροχης gourmet αίσθησης ενός
βάζου κρέμας ή να επιλέξετε την πρακτική απλότητα ενός σωληναρίου.
Το όφελος. Φρέσκια, απαλή και ανανεωμένη επιδερμίδα."



Για οσο καιρο την εβαζα στο προσωπο μου και βραδυ και πρωι μπορω να πω οτι 
το υπεροχο αρωμα λουλουδιων ( πορτοκαλιας ) μου εφτιαχνε τη διαθεση.
Ενα αρωμα που πραγματικα με χαλαρωνε παρα πολυ.
Εκανε το δερμα μου αρκετα απαλο και εχει ενα θετικο επιπλεον οτι 
για καποιο λογο δεν τελειωνει γρηγορα ^^
Περιεχει :

Οι Λευκοί ανθοί Αμυγδαλιάς και Πορτοκαλιάς, σε
συνδυασμό με ένα αποκλειστικό σύμπλεγμα ανθών, παρέχουν
στην επιδερμίδα καταπραϋντικές και μαλακτικές ιδιότητες.
• Ο Καθαρός Χυμός Aloe Vera, που παραδοσιακά χρησιμο-
ποιείται για την άμεση αποτελεσματικότητά του στη θεραπεία
και καταπράυνση των ερεθισμών, βοηθά προσφέροντας
ανακούφιση και ανάπλαση της ευαίσθητης επιδερμίδας.
• Η Αλλαντοΐνη, γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές
της, συμπληρώνει το κοκτέιλ με απαράμιλλες μαλακτικές και
καταπραϋντικές ιδιότητες.





50ml Βάζο
30ml σωληνάριο
Προτεινόμενη Λιανική Τιμή:
29,50€


Για τον καθαρισμο του προσωπου μου εβαζα αυτο το υπεροχο gel παλι απο την 
ΝYXE 
Ενα gel καθαρισμου αρκετα ενυδατικο για ευαισθητες και κανονικες επιδερμιδες.
Εγω εχω κανονικη επιδερμιδα με ταση ξηροτητας σε μερικα σημεια. 
Αυτο που εκανα ηταν να βαζω σε βρεγμενο προσωπο μια ποσοτητα 
στο προσωπο μου και στα ματια μου κανοντας μασαζ και απλα εβγαζα με νερο.
Ειναι και για τα ματια, ομως δεν θα ελεγα πως κανει τοσο καλο ντεμακιγιαζ στα ματια.
Η μασκαρα δεν φευγει με αυτο το προιον. 
Ομως το θεωρω παρα πολυ καλο προιον γιατι κανει ενα παρα πολυ καλο 
και σωστο ντεμακιγιαζ στο προσωπο, χωρις να αφηνει ιχνος απο μακιγιαζ !
Το πιο βασικο εναι οτι αφηνει παρα πολυ απολο το δερμα :)

Πλεονεκτήματα NUXE
• Κατά μέσο όρο, πάνω από το 90% των συστατικών είναι φυσικής
προέλευσης
• Χωρίς Parabens
• Μη φαγεσωρογόνα



Παμε τωρα σε κατι αλλο. BIODERMA


Για ακομη μια φορα μια εταιρια πολυ γνωστη και αγαπημενη 
σε ολες μας πιστευω. Ηθελα παντα να δοκιμασω το "νερακι" απο την Bioderma για το ντεμακιγιαζ μου και τελικα δοκιμασα αυτο !Θα το αγορασω ομως και αυτο 
σιγουρα γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα.
Αυτη λοιπον η φωτοπροστατευτικη κρεμα με spf 50 + για δερματα ευαισθητα με η χωρις χρωμα ( αυτη δεν ειχε χρωμα ) θα ελεγα πως εινα μια αρκετα καλη κρεμα για 2 βασικους λογους.
1. Δεν αφησε στο προσωπο μου αισθηση λιπαροτητας. 
2.Ειναι και για παρα πολυ ευαισθητα δερματα στον ηλιο.

Ειναι μια κρεμα που εβαλα αρκετα και θα βαζω για ολο το καλοκαιρι 
και με και χωρις το foundation μου καθε μερα. 
Ειναι πολυ βασικο να προσεχουμε το προσωπο μας οπως και ολο μας το 
σωμα απο τον ηλιο χειμωνα - καλοκαιρι αλλα ειδικα καλοκαιρι που καιει τοσο πολυ ο ηλιος.

Η τιμη του ειναι στα 17,00 ευρω

Και τελος αφησα τα προιοντα απο την GUM 
Ηταν ενα σετ με οδοντοκρεμα ,οδοντοβουρτσα νημα και μεσοδοντια 
βουρτσακια.
Προσωπικα τρελαθηκα ειδικα με την οδοντοκρεμα μιας και ηταν λευκαντικη με μια 
υπεροχη γευση μεντας!Ηταν σε δειγμα και πραγματικα εκανε τα δοντια μου αρκετα πιο 
λευκα.Αν και δεν πιστευω τοσο σε αυτα οταν τελειωσε γιατι ηταν δειγμα 
ειδα την διαφορα στα δοντια μου που και παλι αλλαξαν..
Γιαυτο και την αγορασα σε κανονικο μεγεθος και νιωθω πολυ χαρουμενη για αυτο!

Αυτα ειχα να σας πω για αυτα τα προιοντα
Τι εχετε δοκιμασει απο αυτα? 
Σας αρεσει καποιο προιον? 
Μου προτεινετε καποιο ?

φιλια πολλα!





3 σχόλια:

  1. Αυτά τα NUXE πόσο υπέροχα μυρίζουν;; Είναι υπέροχα προϊόντα αλλά ομολογώ ότι έχω ερωτευτεί το άρωμά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή