Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

Avene Review / Αντηλιακα

Γεια σας κοριτσια μου! 
Σε αυτο το ποστ θα βαλω τα δυνατα μου να σας μεταφερω την γνωμη μου 
για τα αντηλιακα που ελαβα απο την Avene 
Λεω θα βαλω τα δυνατα μου γιατι ειναι δειγματακια οποτε σιγουρα για οτι σας πω υπαρχει μια επιφυλαξη..


Μαζι με τα δειγματακια ειχαν και ενα δωρακι ( Ευχαριστω πολυ Avene! )

Απο την Avene γενικα εχω δοκιμασει στο παρελθον το αγαπημενο και πιστευω το πιο γνωστο προιον τους σε ολες μας το σαπουνακι για το προσωπο το γαλαζοπρασινο! Λατρεμενο προιον πραγματικα.
Γενικα την θεωρω μια αξιολογη εταιρια με φοβερα προιοντα και ποτε δεν εχω ακουσει κατι κακο.. 

Μου ηρθαν λοιπον τα παραπανω δειγματακια αντηλιακων και φυσικα αρχισα να τα δοκιμαζω αμεσως! Παμε να τα δουμε ενα ενα :)

Cleanance solaire
Ενα αντηλιακο που φορεσα πιο πολυ σε σχεση με τα αλλα.
Εχει 30 spf και ειναι για δερμα με ταση ακμης.
Ολα τα αντηλιακα τους εχουν μια υπεροχη απαλη μυρωδια ( αν δεν σας αρεσουν  οι εντονες μυρωδιες θα ειναι οτι πρεπει ) 
Γενικα ηταν το αγαπημενο μου απο ολα τα αλλα.
Ισως γιατι φοραω και bb cream που εχει και αυτη spf οποτε δεν το εχω τοσο αναγκη το 50 αρι.
Μου αρεσε πολυ ,το αρωμα,η συνθεση της παρα πολυ καλη ,καθολου λιπαρη 
δεν χρειαστηκε να βαλω πουδρα πανω απο την bb cream μου για να μην γυαλιζω.


Tinted cream
Εχει πολυ υψηλη προστασια 50+ spf 
Ειναι κρεμα με χρωμα,χωρις paraben - ανθεκτικο στο νερο. 

Δεν το δοκιμασα κοριτσια γιατι το χρωμα της ειναι αρκετα σκουρο,οποτε πραγματικα δεν μπορω να γνωριζω και πως ειναι σαν προιον.
Απο μυρωδια σιγουρα ειναι ομορφο 
και το χρωματικο της αποτελεσμα ειναι καπως ετσι ( στο χερι μου )
Αν καταφερω να παρω λιγο χρωματακι τοτε σιγουρα θα σας πω στο στη σελιδα μου στο fb πως ηταν τελικα αυτο το προιον!

Lait-Lotion
Ενα παιδικο αντηλιακο με μεγαλη προστασια 50 + spf 
Ενταξει δεν ειμαι παιδακι,αλλα το δοκιμασα!
Ειναι χωρις αρωμα και θα ελεγα πως για παιδικο αντηλιακο με ενθουσιασε 
παρα πολυ θετικα.
Δεν αφηνει αυτο το λευκο εφε οπως τα πιο πολλα παιδικα αντηλιακα 
ειναι επισης καλο που δεν εχει αρωμα,γιατι σιγουρα ενα παιδακι δεν εχει λογο να " επιβαρυνει " το προσωπακι του με αρωματα
και τελος δεν ειναι καθολου λιπαρο.
Σιγουρα θα το προτεινα σε μια μανουλα!
Α!! Δεν ειναι καθολου λιπαρο. :)

Creme-cream
Μια αντηλιακη κρεμα με υψηλη προστασια 50+spf 
ειναι για πιο ξηρη επιδερμιδα.
Δεν εχω να πω παρα πολλα για αυτο το προιον,μου αρεσε αρκετα σιγουρα θελει πουδρα απο πανω για πιο ματ αποτελεσμα 
Για ξηρη επιδερμιδα ειναι οτι πρεπει!

 Τελος αφησα μια αντηλιακη για κανονικη-μικτη επιδερμιδα

Emulsion
Σε σχεση με την προηγουμενη ειναι αρκετα πιο ελαφρια η συνθεση της
γενικα την φορεσα πιο πολυ απο την αλλη.
Νομιζω πως εδω και να μην βαλω πουδρα δεν θα εχω κανενα θεμα 
"γυαλαδας" 
Χωρις paraben οπως και ολες οι αλλες αντηλιακες και με υπεροχο αρωμα!

Γενικα πιστευω οτι αξιζουν πολυ,σιγουρα δεν μπορω να ειμαι 100% σιγουρη γιατι ειναι δειγματα αλλα προσπαθησα να ειμαι οσο πιο δικαιη μπορουσα.
Αν δεν ειχα αντηλιακα θα αγοραζα ανετα το 30αρι!

Αυτα απο μενα,φιλια.

3 σχόλια:

  1. Άννα μου πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου...χρησιμοποιώ κι εγώ το πρώτο για δερμα με ακμή λόγω του ότι έχω πολυ λιπαρό δερμα κ ακμη...είμαι ευχαριστημένη αρκετά..δε νομίζω να το αλλάξω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. An 8eleis ri3e mia matia kai sto diko mou blog....eimai kainouria :) http://bebeautifulmeansbeyourself.blogspot.gr/#

    ΑπάντησηΔιαγραφή