Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

castalia review !

Γεια σας κοριτσια!

Εδω και αρκετο καιρο ελαβα 2 δειγματακια απο την Castalia 
1 αντηλιακο και μια κρεμα για το προσωπο.
Δεν ειχα ερθει ποτε ξανα σε επαφη με την Castalia οποτε και χαρηκα γιατι 
αν και δειγμα,θα ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω κατι.


Αντηλιακο Helioderm fluide 50 spf
Ενα αντηλιακο που ειναι για κανονικες / μικτες επιδερμιδες.
εχει λεπτορευστη υφη και ειναι διαφανη αλλα και μη λιπαρη.

Το αρωμα του ειναι πραγματικα υπεροχο.
Γενικα τα προιοντα Helioderm συμβαλλουν αποτελεσματικα στην προληψη της φωτογηρανσης και ειναι καταλληλα για καθε τυπο επιδερμιδας.


Στη φωτο πιο πανω θα δειτε πως οντως δεν εχει " λευκο " εφε ουτε καν στο flash της φωτογραφικης κατι που ειναι πολυ θετικο για αντηλιακο 50αρι.

Η αληθεια ειναι πως κατω απο bb cream / foundation θα αφησει μια λιπαροτητα στο δικο μου προσωπο τουλαχιστον και σιγουρα θα χρειαστει πουδρα.

Γενικα μου αρεσε για οσο μπορεσα να το δοκιμασω ( γιατι ηταν και δειγμα μολις 5 ml ) και το αρωμα του και σαν αντηλιακο δεν θα ελεγα οχι. 

Δεν γνωριζω τιμες.



Παμε στην κρεμα προσωπου!



Dermopur creme Matifiante
Αυτη η κρεμα ειναι μια κρεμα κυριως για λιπαρες επιδερμιδες με ταση για ακμη.
Σιγουρα κατι που δεν εχω εγω ειναι ταση για ακμη και λιπαρο προσωπο,ομως την δοκιμασα και μου αρεσε παρα πολυ.
Ουσιαστηκα ειναι μια σμηγματορυθμιστικη κρεμα.
Το αρωμα της ειναι πολυ ωραιο,η συνθεση της ειναι παρα πολυ ελαφρια 
και αφηνει πραγματικα μια αισθηση πολυ ομορφη μετα την εφαρμογη της.

Δεν μπορω να πω αν οντως κανει η αν δεν κανει " δουλεια " γιατι δεν εχω λιπαρη επιδερμιδα ουτε προβληματα με σπυρακια,το σιγουρο ειναι πως και στο δικο μου δερμα που ειναι κανονικο εκανε καλο,χωρις να προκαλεσει τραβηγματα   

Γενικα μου αρεσε και πιστευω οτι οντως θα κανει δουλεια σε " προβληματικα " δερματα γιατι εχει το καλο οτι απορροφαται αμεσως χωρις να αφηνει λιπαροτητα!


Αυτα ειχα να σας πω,ισως δεν σας καλυψα και το ξερω ομως δεν μπορω να πω και πολλα απλα για δειγματακια που τα δοκιμασα μερικες φορες μονο..
Μου αφησε μια καλη εντυπωση ομως και σιγουρα στο μελλον θα την εμπιστευομουν.

Εσεις εχετε κατι απο την Castalia ? 
Αν ναι σας αρεσει ?
Πειτε μου στα σχολια τη γνωμη σας..

Φιλια πολλα.

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΟ Castalia ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟ DERMOPUR ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ gEL ΞΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ CLEANANCE AVENE ΚΑΙ ΑΛΛΑ...ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Κ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΜΕ ΤΟ AVENE..EINAI ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ Κ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΠΩΣ ΤΗΣ AVENE

    ΑπάντησηΔιαγραφή