Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Garnier Pure active fruit energy! Η γνωμη μου :)

Γεια σε ολους! 

Εδω και καιρο μου εχει στειλει η Garnier αυτο τον αφρο καθαρισμου 
για το προσωπο.


Η αληθεια ειναι πως λατρευω αυτα τα προιοντα σε μορφη αφρου γιατι ειναι παρα πολυ βολικα , οποτε οταν ειδα τι ηταν χαρηκα αρκετα.
Φυσικα δεν εχασα στιγμη και αμεσως πηγα να το δοκιμασω!


Ας δουμε ομως τι ειναι αυτος ο αφρος?

Αυτος ο αφρος καθαρισμου εινα αναζωονητικος και μειωνει ορατα τις ατελειες που μπορει να εχουμε στο προσωπο μας.
Ειναι καταλληλος για μικτη η λιπαρη επιδερμιδα με ταση για ατελειες ειναι ομως καταλληλο και για ευαισθητες επιδερμιδες.Εχει εκχυλισμα απο γκρειπφρουτ,ροδι και βιταμινη C 

Σε τι διαφερει απο αλλα προιοντα?

Με μια μονο πιεση της αντλιας το νερο καθαρισμου μετατρεπεται σε αφρο.
Επισης το αναζωογονητικο του αρωμα χαριζει φρουτωδη αισθηση


Πως χρησιμοποιειται ?

Πολυ απλα! Με μια μονο πιεση η ποσοτητα ειναι αρκετη για το προσωπο σας.
Ειναι καταλληλο για καθημερινη χρηση ( πρωι και βραδυ )





Εγω απο τοτε που το ελαβα δεν εχει περασει μια μερα που να μην το εχω χρησιμοποιησει. Το δικο μου δερμα ειναι κανονικο προς μικτο αλλα μερικες φορες και ξηρο! 
Μου αφησε το δερμα μου πολυ απαλο χωρις να ξεφλουδιζω σε κανενα σημειο ( οπως με αρκετα προιοντα καθαρισμου ) Κατι που με εκανε να λατρεψω ακομα πιο πολυ το προιον.

Οπως ειπα και πιο πανω το αρωμα του ειναι τελειο...

Σχετικα με το αν οντως βοηθαει στην εξαλειψη των ατελειων..
Δεν εχω προβλημα με σπυρακια στο προσωπο μου αλλα σιγουρα μεσα στο μηνα θα βγαλω 1,2 και οντως μπορω να πω οτι απο τοτε που χρησιμοποιω το προιον αυτο δεν εχω βγαλει..Δεν ξερω αν ειναι οντως απο αυτο αλλα σιγουρα βοηθαει πολυ..

Αυτα ειχα να σας πω για το προιον μου αρεσε πολυ θα το αγοραζα σιγουρα !

Φιλια πολλα!!

9 σχόλια:

  1. Σκεφτομαι να παω να το παρω ;)
    Ποσο κοστιζει? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω τιμη , αλλα δεν νομιζω να κανει πολυ.

      Διαγραφή
  2. Όσα review έχω διαβάσει μόνο θετικές εντυπώσεις υπάρχουν! Μου αρέσουν κι εμένα τέτοιου είδους προϊόντα και πιστεύω πως για την μικτή-λιπαρή μου (με λίγες ατέλειες) θα είναι πολύ καλό! Θα το πάρω μέσα τις επόμενες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως αξιζει Μαρακι!
      Ειναι απο τις λιγες φορες που ενθουσιαζομαι και εγω τοσο με ενα προιον,και οντως
      δεν εχω διαβασει πουθενα κατι ασχημο.
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  3. ΑΝΝΑ ΣΕ ΤΡΑΒΆΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΛΎΣΙΜΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΝΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!! :-) ΜΠΟΡΕΙΣ Ν Μ ΠΕΙΣ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΕΝΥΔΑΤΙΚΉ??ΕΙΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ Κ ΕΧΩ ΜΕΙΚΤΌ ΠΡΟΣ ΛΥΠΑΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή