Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013

Bioten body nutrients / Review.

Καλημερα κοριτσια! 
Ελπιζω να ειστε καλα.. :)
 Αμεσως στο θεμα..!
Πριν απο αρκετο καιρο στο τελευταιο event Bioten
ειχαμε ολες μυρισει αυτη την κρεμα.. αυτη την υπεροχη κρεμα σωματος..
Δεν υπηρχε ουτε 1 beauty blogger που να μην ενθουσιαστει ευχαριστα απο την μυρωδια της!

Ειναι μια κρεμα σωματος για μεταξενια λαμψη 
για κανονικο προς ξηρο δερμα και 
περιεχει βουτυρο κακαο και macadamia !


..και αφου διαβασατε τι λεει, παμε να σας πω την δικη μου προσωπικη αποψη.
Γενικα η γνωμη μου για την Bioten ειναι θετικη.. 
Οσα προιοντα και αν εχω δοκιμασει δεν με εχει απογοητευσει κανενα.
Η σχεση τιμης και ποιοτητας ειναι πραγματικα μοναδικη.
Οσες δεν εχετε δοκιμασει κατι απο την Bioten ακομα τοτε θα πρεπει να το κανετε..
Δεν ειναι μονο οι τιμες και το ποσο καλα ειναι τα προιοντα ειναι και οτι 
παντα ειναι 
Paraben free
Paraffin free
Colorant free

Για το γαλακτωμα σωματος τωρα , εχω να πω και παλι καλα λογια! 
Μυριζει υπεροχα..εμενα μου μυριζει καφες και οχι τοσο πολυ βουτυρο-κακαο..
Αν το παρεις.. Μην το φας!! 
Ενυδατωσε αρκετα καλα το δερμα μου που παντα το καλοκαιρι ειναι πιο ξηρο απο οτι το χειμωνα εχει μια παρα πολυ καλη τιμη και με λιγα λογια 
δεν υπαρχει κανενας λογος να πεις οχι σε αυτο το προιον.
Σιγουρα το προτεινω!

Εσεις το εχετε δοκιμασει η μυρισει αυτο το προιον?
Τι γνωμη εχετε? 

Φιλια πολλα!

5 σχόλια:

  1. Καλημερούδια Άννα :)
    Πολύ όμορφο το post σου.!
    Το γαλάκτωμα αυτό το έχω (πλέον κοντεύει να κάνει είσοδο στα empties)..Τι να πώ..Το αγαπάω..
    Υπέροχο άρωμα..πολύ καλή ενυδάτωση..χωρίς συντηρητικά και χρωστικές.! Τι άλλο να ζητήσει κανείς.?
    Άν θέλεις κάνε μια επίσκεψη και στο ανάλογο post που έχω κάνει.!

    http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/2013/05/hello-beauties.html

    Φιλιά πολλά.! :*

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο το post! Έχω και μια απορία: περιέχει μικροglitter αυτή η κρέμα ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή