Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

Garnier / Νεες κρεμες για το προσωπο / Review

Γεια σας κοριτσια!
Μετα απο αρκετο καιρο επιτελους θα σας μιλησω για τις νεες κρεμες 
απο την Garnier!


Σιγουρα αναγνωριζεις και εσυ αναμεσα σε αυτες τις 4 προτασεις καπου τον τυπο επιδερμιδας σου..
Λοιπον αυτη τη φορα η Garnier δεν εβγαλε μια ενυδατικη αλλα 4 ! Ωστε να μην μεινει καμια παραπονεμενη.

Να σας πω και την αληθεια εγω μπορω να αναγνωρισω τον τυπο της επιδερμιδας μου στις 3 απο τις 4 προτασεις.
Λιπαρη επιδερμιδα δεν εχω σιγουρα.

Αυτες ειναι λοιπον!! Εχουν κυκλοφορισει εδω και λιγο καιρο εγω ομως ειχα την ευκαιρια να τις λαβω δωρεαν να τις δοκιμασω και να σας πω οπως παντα την γνωμη μου.
Παμε να τις δουμε μια προς μια! :) 

Αυτη η κρεμα ειναι για θαμπη και κουρασμενη επιδερμιδα.
Απο την φωτο δεν μπορει να φανει,απο κοντα ομως εχει παρα πολυ μικρους ιριδισμους μεσα που βοηθανε παρα πολυ την επιδερμιδα στο να δειχνει πιο λαμπερη.
Το αρωμα της ειναι αναλαφρο οπως και η υφη της.
Δεν θα ελεγα πως εχω δοκιμασει κατι αναλογο ποτε μου.
Ειναι αρκετα ιδιαιτερη ειδικα στην υφη της,ειναι σαν gel κατι που βρισκω αρκετα καλο.
Σε γενικες γραμμες μου αρεσε αρκετα και θα την αγοραζα.

Αυτη η κρεμα ειναι για κανονικες και μικτες επιδερμιδες.
Ειναι η κρεμα που εβαλα πιο πολυ απο ολες.
Εχει πλακα που το χρωμα της ειναι μπλε και αναλογα με το χρωμα που εχουν ολες απ'εξω ετσι ειναι και απο μεσα..
Η μυρωδια της τωρα θα ελεγα πως ειναι αρκετα καλη αλλα εντονη.
Ισως μια κοπελα - κυρια που δεν αντεχει τις αρκετα εντονες μυρωδιες να την ενοχλουσε.
Προσωπικα δεν με ενοχλει αλλα μου αρεσει.
Η υφη της ειναι αρκετα απαλη και δεν αφηνει λιπαροτητα.
Δεν θα ελεγα πως "στεγνωνει" και αμεσως αλλα γενικα αφηνει αρκετα ενυδατωμενο το προσωπο χωρις να το κανει λιπαρο.


Τελος αφησα την ροζ! Ειναι για ξηρη η ευαισθητη επιδερμιδα.
Γενικα δεν μπορω να πω πως πλεον εχω ξηρη επιδερμιδα οπως παλια,ομως 2-3 φορες το μηνα ισως να εμφανισω γιατι κανω αρκετες μασκες για το προσωπο μου η οταν αναγκαζομαι να εχω πολλες ωρες ( λογο δουλειας πχ ) στο προσωπο μου μακιγιαζ εκει αλλαζει λιγο και γινεται ξηρο.
Αυτη η κρεμα λοιπον θα ελεγα πως ειναι αρκετα πλουσια στην υφη της και ειναι οντως για ξηρες επιδερμιδες.
Αφηνει παρα πολυ ενυδατωμενο το προσωπο ομως θα ελεγα πως αν δεν ειναι πραγματικα ξηρο το προσωπο ειναι λιγο " επικινδυνο " στο να εμφανισει λιπαροτητα μετα απο λιγη ωρα.
*Η μυρωδια της ειναι επισης εντονη

Τελος δεν εχω την πρασινη κρεμουλα γιατι ειναι για λιπαρες επιδερμιδες και πραγματικα δεν την δοκιμασα γιατι δεν θα υπηρχε λογος να το κανω.
Δεν θελω να λεω την αποψη μου για κατι που θα δοκιμαζα 1 φορα.
Την χαρισα και μπορω να πω πως το ατομο που την εδωσα την φοραει καθε μερα και δεν εχει κανενα θεμα.


Αυτα ειχα να σας πω για τις κρεμες..Μου αρεσαν αρκετα,απο τιμες δεν γνωριζω αλλα απο οσο εχω ακουσει ειναι αρκετα οικονομικες.
Σιγουρα τις προτεινω,δεν βρηκα κατι να με " χαλασει " εμενα προσωπικα.

Φιλια πολλα!

5 σχόλια:

  1. Ωραίο ποστ. Σκέφτομαι να δοκιμάσω αυτή για τις λιπαρές επιδερμίδες.

    http://beautyblogwithpeny.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΝΟΥΛΑ Μ ΔΟΥΛΕΎΕΙΣ ΣΤ ΧΟΝΤΟΣ ΣΈΝΤΕΡ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι κάμερα χρησιμοποιείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λέω να συμπληρώσω και εγώ την άποψή μου καθώς έχω πάρει την πράσινη, αφού έχω λιπαρή επιδερμίδα.. http://welcomebeautywitheffie.blogspot.gr/ --> εδώ είναι αναλυτικά :)
    η τιμή της είναι αρκετά προσιτή. γύρω στα 6 ευρώ. σίγουρα αξίζει να την αγοράσει κάποια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. thn prasinh thn efage h marmaga?

    ΑπάντησηΔιαγραφή