Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013

Loreal Review :)

Καλησπερα κοριτσια!
Εδω και αρκετο καιρο δοκιμαζω πολλα προιοντα απο την Loreal 
και θα ηθελα παρα πολυ να σας πω τη γνωμη μου για αυτα.

Τα προιοντα ειναι αυτα:

Σας εχω και ενα βιντεο για αυτα τα προιοντα πιο κατω.
Ειναι προιοντα μακιγιαζ,προιοντα καθαρισμου προσωπου, σαμπουαν + Conditioner
και την βαφη Ombre που σας ειχα κανει και για αυτη ενα βιντεο.

Παμε να τα δουμε με την σειρα:


Στο βιντεο δεν σας ειπα για αυτα τα προιοντα γιατι τα ξεχασα,ομως θα σας πως απο εδω τη γνωμη μου.
Ειναι ενα σαμπουαν και μια κρεμα για κανονικα μαλλια,ισια η σπαστα.
περιεχει μικρο-κερατινη και εκχυλισμα καμελιας.
Ακομα και τα κανονικα μαλλια εχουν αναγκη απο απαλοτητα και με αυτο το προιον 
πραγματικα εγω την ειχα. 
Τα μαλλια μου ειναι φυσικα,δεν τα βαφω εδω και 2 χρονια ειναι σε μια πολυ καλη κατασταση αλλα σιγουρα αυτο το προιον τα εκανε ακομα πιο απαλα.
Εχει υπεροχη μυρωδια,δεν βαραινει καθολου την τριχα.

To conditioner συμβαλει σε ολη αυτη την επεξεργασια και κανει αρκετα καλη δουλεια.
Γενικα τις κρεμες για τα μαλλια δεν τις αγοραζα ποτε.
Ηθελα αντι για κρεμα , την μασκα τους.
Θα ελεγα ομως πως κανει παρα πολυ καλη δουλεια για Conditioner, δεν κανω καν μασκα.
Το σαμπουαν ειναι στα 400ml
Η κρεμα ειναι στα 200ml.


1.Glam Bronze 
2.Glam bronze ( Εχουν την ιδια ονομασια απλα το 1 εχει και shimmer μεσα)
3.Color Infailible " 051 Paradise Orchid "

1.Απαλο ντεμακιγιαζ Ματιων & χειλιων.
2.Ideal Glow Αισθισιακο λαδι καθαρισμου ( Προσωπο & Ματια)
3.Ideal Soft Νερο καθαρισμου χωρις αρωμα,υποαλλεργικο ( Για ολο το προσωπο )
4.Ideal Fresh Αφριζον νερο καθαρισμου ( Προσωπο & Ματια )


Παμε να δουμε και το Βιντεο! :)



6 σχόλια:

  1. I very like products L'Oreal for hair ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ideal soft το έχω αγοράσει και εγώ! Είναι πολύ καλό και αφαιρεί πανεύκολα την μάσκαρα!
    Θέλω να δοκιμάσω και το ideal glow!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις σιγουρα!
      Πολλα φιλια

      Διαγραφή
  3. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΉ ΕΠΙΔΕΡΜΊΔΑ ΜΕ ΤΑΣΗ Γ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου! Το blog σου είναι καταπλητικτικό και έγινα μέλος. Θα χαρώ πολύ αν γίνεις και
    εσύ στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίο το ποστ !
    Αγαπάω τη λορεάλ και θα γράψω και γω για 1 προϊόν της :)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή