Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Korres scrub /Σωματος-Προσωπου/Η αποψη μου

Γεια και χαρα! Σημερα σε αυτο το ποστ θα σχολιασω 2 προιοντα που αγαπησα απο την 1η στιγμη. Τα δοκιμαζω εδω και 2 μηνες.

Μια απολεπιστικη κρεμα για το προσωπο και ενα scrub για το σωμα!

Ας αρχισω με την απολεπιστικη κρεμα!


Οπως σας ειπα και πιο πανω ειναι μια απολεπιστικη κρεμα 
με αγριο τριανταφυλλο και ειναι για καθημερινη χρηση.
Οταν το διαβασα αρχικα αυτο το βρηκα λιγο " υπερβολικο " και σκεφτηκα αμεσως πως αν εγω που εχω ενα δερμα οκ αλλα καμια φορα ξηρο κανω καθε μερα απολεπιση τοτε τα πραγματα θα γινουν ασχημα.. 
Τελικα εκανα λαθος μιας και πραγματικα το δερμα μου εγινε πολυ καλυτερο απο πριν.
Παμε ομως να δουμε τι ακριβως υποσχεται!

" Η πια απολεπιστικη κρεμα που αναζωογονει και προσδιδει λαμψη στην επιδερμιδα. Το αγριο τριανταφυλλο απαλυνει τις δυσχρωμιες και προσφερει φωτεινοτητα στην επιδερμιδα. "

Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δυσχρωμιες,μπορω ομως σιγουρα να πω οτι στο δικο μου δερμα εκανα δουλεια απο την αποψη οτι το προσωπο μου ειναι πολυ πιο καθαρο απο μαυρα στιγματα ( που ολες εχουμε ) και πολυ πιο απαλο.

Ειναι για ολους τους τυπους επιδερμιδας,εχει υπεροχη μυρωδια δεν ειναι καθολου αγριο για το δερμα και πραγματικα ειναι ενα προιον που αγαπησα. 


Αξιζει σιγουρα μια δοκιμη!


Παμε και στο αγαπημενο μου Scrub σωματος! 

Θα μπορουσα να πω απλα μια φραση.. " Το αγαπω "

Θα σας πω αμεσως γιατι...
Εχει μια υπεροχη μυρωδια κατι σε πρασινο τσαι ( που περιεχει ) και σε ανδρικο αρωμα! Αν σας αρεσουν αυτες οι μυρωδιες τοτε τελεια.. 

Οι κοκκοι μπαμπου και jojoba απομακρυνουν τα νεκρα κυτταρα και βελτιωνουν τη μικροκυκλοφορια.
Μια με δυο φορες την εβδομαδα ειναι οτι πρεπει.

Εκτος βεβαια οτι οντως μυριζει τελεια,οτι κανει το δερμα μεταξενιο..
οτι η μυρωδια μενει στο δερμα 
το αγαπω και για τον παρακατω λογο!


Οχι πειτε μου..Αυτα τα " No,no,no,no " δεν ειναι τελεια???
90.2 % Natural content !!


Θα ελεγα πως ειναι απο τις ελαχιστες φορες που ειμαι τοσο χαρουμενη για ενα προιον..( βασικα 2 ! )

Προσωπικα τα προτεινω και θα χαρω πολυ να διαβασω τα σχολια σας !

Φιλια πολλα!

10 σχόλια:

  1. Την απολεπιστική κρέμα προσώπου την χρησιμοποιώ και γω κ είμαι πολύυ ικανοποιημένη!! Έχω κάνει και ανάλογο ποστ στο μπλογκ μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο review Άννα μου :)
    Μόλις αποφάσισα να δοκιμάσω την απολεπιστική κρέμα καθαρισμού! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον προϊόν!
    Φιλιά πολλά

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω!
      Οταν τη δοκιμασεις περιμενω να μου πεις τη γνωμη σου!
      Φιλια

      Διαγραφή
  3. μπορεις να μου πεις τις τιμες τους?φαινονται πολυ δελεαστικα...ειδικα αυτο που ειπες για τα μαυρα στιγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΝΟΎΛΑ Μ ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ ΔΟΥΛΕΙΆ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ :-) ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙΜΟΥΛΕΣ Κ Γ Τ 2?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Posa kostizi I apolepistiki krema k apo p mporw n tin parw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. exo antistoixo scrub somatos me myrodia karpouzi kai ontos kanei to derma metaksenio!!!!! :) kai i murodia poli poli oraia (murizei san tis tsixles trident me geysi karpouzi) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lovely post!! Wish we had Korres in Australia, when I go overseas I definitely have to buy some!

    Sarah x
    thepalettee.blogspot.com.au

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου είμαι νέο μέλος στο blog σου!!!!!!Μπορείς να μου πείς τιμές από αυτά τα προιόντα γιατί θέλω να αγορασω Scrub προσώπου.
    Φιλιά Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή