Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013

Bio Plasis

Γεια σας αγαπημενες μου!
Σημερα θα σας μιλησω για μια εταιρια καλλυντικων που εγω εμαθα σχετικα προσφατα
και ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω 2 προιοντα τους σε κανονικο μεγεθος και 
πολλα δειγματακια!

Ειναι η bio plasis  μια Ελληνικη εταιρια.
Λιγα λογια 
"Η εταιρία Ramnus-Laboratories ιδρύθηκε το 1978 από τον φαρμακοποιό Γιάννη Παπασπύρου, στόχος του οποίου ήταν να μεταφέρει τις αξίες της φύσης στα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς. Ακολουθώντας την ευρωπαϊκή τάση της εποχής η εταιρία Ramnus-Laboratories δραστηριοποιήθηκε για περισσότερο από 25 χρόνια στο χώρο των Φυσικών και Υγιεινών προϊόντων ομορφιάς αναζητώντας στα φυσικά δραστικά συστατικά την ιδανική φροντίδα για την επιδερμίδα.
πρωτοπορία
Το 2004, η εταιρία Ramnus-Laboratories προχώρησε καινοτόμα και δημιούργησε τα πρώτα Ελληνικά πιστοποιημένα οικολογικά-βιολογικά καλλυντικά Bio Plasis. "
( Πιο πολλες πληροφοριες : http://www.bioplasis.com/el/ )

Παμε στα προιοντα που εγω δοκιμασα...


Το 1ο ειναι μια κρεμα για το προσωπο και το 2ο ειναι ενα peeling.


Ειναι πολυ ενυδατικη και η ποσοτητα που χρειαζεται ειναι λιγη καθε φορα
γιατι ειναι σχετικα πηχτη σαν κρεμα.
Περιεχει Mastic oil,Olive oil,Wheat germ oil,balsam oil
soya,almond,tillia,aloe !
Μου αρεσει παρα πολυ η μυρωδια της και ολα οσα περιεχει!

Χρηση   Μετα τον καθαρισμο και την τονωση χρησιμοποιηστε την κρεμα
πρωι και βραδυ,κανοντας ελαφρυ μασαζ στο προσωπο,το λαιμο και το ντεκολτε.

Οσο καιρο δοκιμαζα την κρεμα ενιωθα το προσωπο μου πολυ πιο απαλο και πολυ πολυ ελαστικο.

Γενικα  Ειναι μια κρεμα που θα προτεινα σε πιο ξηρες επιδερμιδες γιατι ειναι αρκετα πηχτη 
και ισως σε μια λιπαρη επιδερμιδα να αργουσε αρκετα να απορροφηθει αρκετα.
Στη δικη μου κανονικη επιδερμιδα ηταν μια χαρα. 
Σιγουρα ομως με τοσα ελαια ειναι λογικο να ειναι πιο " βαρα " σαν κρεμα.




Ενα peeling με πολλα ελαια και αυτο.
Mastic oil,olive oil,sunflower oil,aloe,calendula,chamomile,tillia,grinded olive pits

χρηση Απλωστε σε καθαρο και ελαφρα βρεγμενο προσωπο και λαιμο,αποφευγοντας την περιοχη των ματιων. Καντε κυκλικες απαλες κινησεις τριβοντας το δερμα. Ξεπλυνετε με χλιαρο νερο.

Γενικα  Ειναι ενα προιον που μου αρεσε πολυ. Λογο του οτι εχει μεσα αρκετα ελαια δεν αφηνει ξηρη την επιδερμιδα αλλα αμεσως μετα αφηνει μια αισθηση ( σαν να εχω βαλει κρεμα στο προσωπο μου ) Οχι λιπαρη.. αλλα πολυ ενυδατωμενη.
Δεν εχω δοκιμασει ποτε καποιο προιον αυτης της κατηγοριας με τοσα ελαια μεσα.

Η μυρωδια του ειναι επισης ωραια και μπορω να πω πως η 1η μυρωδια που διακρινω ειναι τις μαστιχας. 
Ειναι στα 60 ml.


Τα προϊόντα Bio Plasis θα τα βρείτε σε όλα τα καταστήματα βιολογικών προϊόντων και σε επιλεγμένα φαρμακεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου