Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

CC cream, Bioten


Γεια σας! Σημερα θα σας μιλησω για την CC cream ( Bioten )! Εδω και αρκετο καιρο εχω αρχισει να δοκιμαζω αυτη την κρεμα με χρωμα και ηρθε την πιο σωστη στιγμη...Οταν μου ειχε τελειωσει η BB cream και ημουν ετοιμη να αγορασω μια ακομη.
Λατρευω τις BB κρεμες για τον λογο οτι εχουν αρκετες δρασεις σε μια μονο κρεμα και ειναι οτι πρεπει για καθε μερα..Παμε ομως να δουμε τι ειναι η νεα CC cream.

Τι ειναι το CC?   Το CC ειναι Colour Correction. Αποτελει τη νεα γενια στις ενυδατικες κρεμες BB και υποσχεται 6 πραγματα. 1. Ομοιομορφο τονο στην επιδερμιδα και λαμψη 2.Καλυψη σε ατελειες ( σπυρακια,κηλιδες,σημαδια κοπωσης και λεπτες γραμμες ) 3. Πιο φωτεινη επιδερμιδα αναδεικνυοντας το φυσικο τονο της. 4. Ενυδατωση που διαρκει εως 24 ωρες. 5. Γρηγορη απορροφηση απο το δερμα   6. Προστασια του δερματος απο τις ακτινες UVA/UVB spf 20 


H Αποχρωση ειναι Light και για το πολυ ανοιχτο δερμα μου ειναι οτι πρεπει.Δεν βλεπω στο προσωπο μου διαφορα αλλα προσπαθω να βαζω ( με οτι εχει μεινει στο πινελο μου ) και στο λαιμο.Η μυρωδια της ειναι πολυ ωραια και σχετικα εντονη.( Κυδωνι )Γενικα η Bioten στις κρεμες για το προσωπο βαζει παντα παραπανω αρωμα και προσωπικα το λατρευω αυτο.
Ειναι για ηλικιες 20-35,ενταξει αν ειστε 18 η 17 και θελετε να την δοκιμασετε φυσικα και δεν θα παθετε τιποτα.Η υφη ειναι πολυ απαλη σαν μια ενυδατικη κρεμα χωρις χρωμα. Η καλυψη της τωρα που ειναι και ενα βασικο θεμα για ολες μας ειναι μικρη προς μετρια.Δεν θεωρω πως αυτο το προιον μπορει να καλυψει σπυρακια και σημαδια.Σε αυτη την περιπτωση οποια κοπελα εχει ενα δερμα τετοιο σιγουρα θα χρειαστει concealer.Σιγουρα ομως σχεδον ολες μας θα βαλουμε και πουδρα απο πανω.
Επανω δεν γραφει αν ειναι για λιπαρη κανονικη η ξηρη επιδερμιδα οποτε θεωρω πως ειναι για ολες τις επιδερμιδες,δεν ειναι ματ και αφηνει μια μικρη λαμψη στο δικο μου κανονικο δερμα.Σε ενα λιπαρο οπως ειπα και πιο πανω σιγουρα θελει και πουδρα.
Προσωπικα σαν προιον μου αρεσε παρα πολυ γιατι δεν εχω προβλημα με το προσωπο μου ουτε κατι να καλυψω..Ειναι ενα προιον που φοραω απο το πρωι τις ωρες που θελω κατι πιο αναλαφρο στο προσωπο μου.Σχετικα με την τιμης της νομιζω πως ειναι καπου στα 7 ευρω,κατι που ειναι πολυ πολυ θετικο γιατι ειναι η πιο οικονομικη μεχρι στιγμης κρεμα με χρωμα..!Ειναι 50ml

Αυτη ηταν η γνωμη μου κοριτσια,περιμενω και την δικη σας στα σχολια <3



16 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αννούλα μου.Την πήρα και γω μην χάσω!!!Είναι καλή μ αρέσει γιατιί είναι πολύ ενυδατική και το νιώθεις αυτό.Εγώ βάζω και την ενυδατική μου πριν και την cc την χρησιμοποιώ αντι για make-up το πρωι κυριώς για ελαφρυ αποτέλεσμα.Ωραίο post φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα κουκλα!
      Εγω θα σου ελεγα παντως να μην βαζεις 2 ενυδατικες μαζι γιατι ισως θα ειναι πολυ υπερβολικο για το προσωπο σου,αφου η CC ειναι ενυδατικη με χρωμα..
      Φιλια πολλα!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου απλά το δέρμα μου είναι ξηρό και δεν ειμαι και μικρούλα εχω ξεπερασει τα 35!!!!!Πλάκα κανω,δεν έχω θέμα με την ηλικία μου απλά νιωθω καλύτερα το δέρμα μου,δεν με τραβάει.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Άννα! Θα συμφωνήσω σε όσα έγραψες, μιας και την CC την έχω κι εγώ και μου αρέσει πάρα πολύ! Έχω λιπαρή επιδερμίδα και ναι δεν είναι και τελείως Ματ και ούτε καλύπτει και τέλεια τις ατέλειες και σπυράκια αλλά κα΄νει καλή δουλειά και είναι και πολύ ενυδατική! Είναι μια πολύ καλή και προσιτή (οικονομικά) επιλογή για τις πρωινές ώρες και όταν δεν θέλουεμ να βαρύνουμε πολύ την επιδερμίδα μας με make-up κλπ.
    Εξαιρετικό το review post! Καλό τριήμερο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρια!
      Σε ευχαριστω πολυυ!!
      Επισης <3

      Διαγραφή
  3. Να σε ρωτησω κατι.. Ειναι πιο ενυδατικη απο την bb της Garnier(οχι την Matte)? Σου αφηνει την ιδια "γυαλαδα"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειναι πιο ενυδατικη αλλα δεν αφηνει τοσο γυαλαδα οσο αυτη..

      Διαγραφή
  4. polu wraio to review sou! me thn prwth eukairia tha thn dokimasw. Mou aresei polu h douleia sou, sunexise me prototupes idees gia video kai posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα Άννα! απο οτι κατάλαβα απο το post σου έμεινες ευχαριστημένη απο την CC της bioten αλλα δεν θα αντικαθιστούσες την bb της garnier με αυτη εε...? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα ειναι πιο οικονομικη!Οποτε ειναι ενας λογος να το σκεφτω... Η Garnier εχει πιο καλη καλυψη αλλα μυριζει και λιγο οινοπνευμα...
      Οποτε πραγματικα δεν ξερω!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο blog! Γίνε μέλος και στο δικό μου irenesolo.blogspot.gr, θα χαρώ πολύ! Εγώ είμαι ήδη μέλος στο δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. De xerw giati omws i bioten os etaireia den mou gemize pote to mati.. Katerina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yπεροχο post! Ειμαι φαν της bioten και ειδικα αυτη η κρεμα με το τοσο ξεχωριστο αρωμα ειναι η αγαπημενη μου!Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραια τα λένε,αλλα Θα ηθελα στο σαιτ της βioten να ειχε σε καθε προιον τα συστατικα, κατι τετοιο δε βρηκα, παρα μονο φανταζομαι αν τα δω απο κοντα, αλλα ετσι δεν μπορω να κανω τη συγκριση που θέλω. αν μπορείτε εσεισ που τη εχετε να βαλετε μια φωτο του κουτιου..που γραφει τα συστατικα θα ηταν χρήσιμο. Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η garnier bb για μεικτά-λιπαρά δέρματα έχει την καλύτερη κάλυψη και ματ αποτέλεσμα. Προσωπικά η ματ εκδοχή τον χειμώνα δεν με βόλεψε, ήθελα λίγη παραπάνω ενυδάτωση, μόνο αυτό κατά τα άλλα πολύ καλή! Άννα θέλω βοήθεια.. σε κάλυψη ποια είναι καλύτερη η bioten cc cream ή η garnier bb cream για κανονικά δέρματα? Η μυρωδιά της garnier δεν με ενόχλησε απλά επειδή ήμουν ανάμεσα στα δύο προϊόντα (για να μην μπερδευτούμε μεταξύ της πρώτης της garnier bb και της bioten cc) σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή