Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Αγαπημενο ντεμακιγιαζ ματιων NIVEA

Γεια σας αγαπημένες μου! 

Εδώ και αρκετό καιρό δοκιμαζω ενα ντεμακιγιαζ 
για τα ματια απο τη NIVEA.

Εχω δοκιμασει παρα πολλα ντεμακιγιαζ για τα ματια και κανενα δεν θα ελεγα πως με εχει αφησει ευχαριστημενη.Περασα απο την φαση να μην αγοραζω 
πλεον ξεχωριστο προιον για τα ματια μου αλλα να βολευομαι με 1 που κανει 
και για τα ματια.
Ενα αγαπημενο μου που μου εχει συστησει και οφθαλμιατρος ειναι το 
κλασικο σαμπουν" Johnsons οχι πια δακρυα " το οποιο θα ελεγα πως ειναι 
μεχρι στιγμης το καλυτερο.

Βεβαια επειδη βαριεμαι να κανω διαφορετικη σαπουναδα για τα ματια μου 
εξακολουθω να ειμαι στην αναζητηση του προιοντος που θα με ικανοποιησει.

Να ξεκαθαρισω πως ακομα δεν εχω βρει κατι εκτος απο το σαμπουαν 
που σας ειπα και πιο πανω το " τελειο " προιον για τα ματια.
Πιστευω ομως πως αυτο 


Πλησιαζει αρκετα...

Σαν 1η σκεψη οταν το αγορασα ηταν στο μυαλο μου " Να αγορασω ενα προιον που θα αφαιρει την καινουρια Mascara απο την Erre Due " που ηταν αδιαβροχη.
Βεβαια δεν με εμποδισε τιποτα στο να την χρησιμοποιώ και σε κανονικη mascara μιας και θα εβγαινε ακομη πιο ευκολα.

Παμε να σας πω λοιπον για το πως μου φανηκε αυτο το προιον!

Οπως ειπα και πιο πανω δεν ειναι το προϊόν που μολις το ακουμπας στις 
βλεφαριδες σου η mascara θα φευγει δια μαγειας ( κατι τετοιο θα ηθελα ).
Σχετικα ομως με αλλα προιοντα που εχω δοκιμασει ιδιας κατηγοριας μπορω να πω πως ειναι το καλυτερο γιατί θελει μια σχετικα πιο λιγη προσπαθεια 
για να αφαιρεσει το προιον αποτελεσματικα.
Στην κανονικη mascara εχει ακομα καλυτερα αποτελεσματα.

Βεβαια το θεμα ειναι οτι ειναι για αδιαβροχη οποτε ας μεινουμε σε αυτο.
Ναι, μπορω να πω οτι μου αρεσει αρκετα σαν προιον,σιγουρα θα το αγοραζα ψανα η τιμη του πρεπει να ηταν καπου στα 4-5 ευρω.

Με λιγα λογια...

Μου αρεσε.Το μονο αρνητικο που βρηκα ειναι πως στην αρχη με ετσουζε λιγο 
στα ματια μου..αλλα οχι κατι φοβερο...Τωρα πια αυτο δεν το αισθανομαι.
Για τον σκοπο που δημιουργηθηκε θα ελεγα πως ειναι πολυ πολυ καλο.

Βεβαια ακομα ελπιζω στο προιον που με μια κινηση θα αφαιρει τα παντα!

Το εχετε? 
Αν ναι πειτε μου στα σχολια τη γνωμη σας...
Αν οχι,θα το αγοραζατε? 

Φιλια! 

2 σχόλια:

  1. δεν μ αρεσει καθολου αυτο το λαδακι δεν βγαζει ευκολα το μακιγιαζ κ ειναι πολυ λαδερο..μαρεσει το αλλο το μπλε ντεμακιγιαζ τις νιβεα που βγαζει πολυ πιο ευκολα το μακιγιαζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? Λες το αλλο που δεν ειναι για αδιαβροχη μασκαρα?

      Διαγραφή