Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

Apivita handcare/Avene Micellar Lotion


Γεια σας! Σημερα θα σας μιλησω για 2 προιοντα που ελαβα απο το http://www.dna-pharmacy.gr/
Για να τα δοκιμασω και να σας πω την αποψη μου για αυτα.

Το 1ο προιον ειναι μια κρεμα για τα χερια απο την Apivita και το αλλο ειναι απο την Avene ενα νερακι καθαρισμου για το προσωπο.Το dna-pharmacy ειναι ενα online φαρμακειο που απο οσο ειδα αξιζει κανεις να αγορασει κατι απο εκει μιας και εχει πολυ καλες προσφορες..Για παραδειγμα το νερακι καθαρισμου που θα σας μιλησω σε λιγο για αυτο απο 17 ευρω το εχει -42% δηλαδη 9,90 ευρω τα 400ml !

Παμε ομως να δουμε τα προιοντα!



Ενυδατικη κρεμα για τα χερια με γιασεμι και λευκο τσαι! Ειναι μια κρεμα που απορροφαται παρα πολυ γρηγορα δεν αφηνει αισθηση λιπαροτητας στα χερια και ειναι οτι πρεπει και για τα νυχια μας αλλα και για τα πετσακια.
Οσες μερες την δοκιμαζω ( 2-3 φορες τη μερα ) εχω δει τα χερια μου πολυ πιο απαλα αλλα κυριως και τα πετσακια κατι που εμενα με απασχολει πολυ γιατι ( λογο δουλειας ) ψαχνω προιοντα που να βοηθαν και αυτες τις περιοχες.
Θα ελεγα πως μου αρεσε πολυ σαν κρεμα,δεν βρηκα κατι που να μην μου αρεσει αλλωστε η apivita μας εχει μαθει να περιμενουμε παντα τα καλυτερα..
Μην ξεχναμε φυσικα οτι ειναι και 98% Φυσικα συστατικα..

Εδω εχω το link για την κρεμα: http://www.dna-pharmacy.gr/gr/el/products/apivita-handcare-enydatiki-krema-xerion-me-giasemi-leyko-tsai-50-ml

Παμε να δουμε και το αγαπημενο μου προιον για το προσωπο !.....



Λοιπον,χωρις υπερβολες αυτο το προιον το αγαπησα...Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δοκιμασει και πολλα "νερακια καθαρισμου" για το προσωπο εκτος απο της Loreal και μπορω να πω πως εχω ενθουσιαστει παρα πολυ με αυτο το προιον απο την Avene. Η αληθεια ειναι πως δεν μου αρεσει να συγκρινω προιοντα γιατι το καθε ενα για την τιμη του κανει και την αναλογη δουλεια.
Σιγουρα ενα προιον που κανει 5 ευρω δεν μπορει να εχει το ιδιο αποτελεσμα με ενα που κοστιζει 9,90 Ευρω..( 400 ml ) βεβαια δεν ισχυει και παντα το οτι πληρωνεις παιρνεις.
Σε αυτη την περιπτωση παντως εγω ειναι απο τις ελαχιστες φορες που ξεχωριζω τοσο πολυ ενα προιον γιατι ειδα παρα πολυ γρηγορα διαφορα στο δερμα μου.
Το νερακι λοιπον καθαρισμου αυτο περιεχει το ιαματικο νερακι της Avene που ειναι καταπραυντικο και αντι-ερεθιστικο.Αυτο σιγουρα θα το εκτιμησουν οι επιδερμιδες που ειναι πιο ευαισθητες..μιας και δεν θα εχουν προβλημα με ερεθισμους απο το ντεμακιγιαζ.
Το ντεμακιγιαζ που κανει,ειναι πολυ καλο και ειναι και καταλληλο για τα ματια. Στο μονο σημειο που δεν τα καταφερνει τοσο καλα ειναι με την μασκαρα,οπως ολα τα νερακια καθαρισμου,θελει επιμονη.
Εγω εχω επιλεξει να εχω ενα διαφορετικο προιον για τα ματια μου μιας και δεν θελω να τα πιεζω πολυ και εχω αφησει το Micellar για το προσωπο μου..Η διαφορα που ειδα εγω στο δερμα μου μεσα σε 2 μερες ηταν πραγματικα ο λογος που μολις τελειωσει αυτο το προιον θα το αγορασω 100%.
Να πω οτι το δερμα μου ειναι κανονικο,χωρις ακμη. Απο οταν αρχισα να κανω ντεμακιγιαζ με αυτο το προιον το δερμα μου εχει γινει υπερβολικα απαλο.
Αν και δεν εχω ακμη 1-2 σπυρακια μια φορα το μηνα θα τα βγαλω..Με εχει βοηθησει και σε αυτο το θεμα παρα πολυ στο να μην βγουν..η οταν βγουν να τα "ηρεμει " καπως.
Το αρωμα του ειναι παρα πολυ διακριτικο.

Γενικα η αποψη μου ειναι παρα πολυ θετικη δεν πιστευα πως ενα νερακι καθαρισμου θα ειναι τοσο καλο για το προσωπο γιατι δεν κανει απλα ντεμακιγιαζ αλλα αφηνει το δερμα πολυ απαλο! Εσεις το εχετε δοκιμασει?

Εδω εχω το link για το "νερακι " καθαρισμου: http://www.dna-pharmacy.gr/gr/el/products/avene-lotion-micellaire-400-ml

Περιμενω τα σχολια σας! <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου