Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Γεμισμα γραμμων και ρυτιδων με την Panthenol plus "Aqua Repair "

Εδω και ενα μηνα περιπου χρησιμοποιω μια σειρα για ενυδατωση και γεμισμα των πρωτων γραμμων και ρυτιδων.Γενικα δεν πιστευω πολυ σε προιοντα-θαυματα που σου εξαφανιζουν τις ρυτιδες,απλα πιστευω πως υπαρχουν προιοντα που για οσο τα χρησιμοποιεις μπορει να δεις μια διαφορα ( μεγαλη η μικρη ) αναλογα το προιον.Η ηλικια μου ειναι 23,δεν εχω ρυτιδες αλλα γραμμες που εχουν αρχισει εδω και 2 χρονια να εμφανιζονται.
Δοκιμασα λοιπον απο την Panthenol Plus 5 προιοντα.Τα 2 απο αυτα ηταν και για τις πρωτες γραμμες.Ο ορος και η κρεμα.

Ο ορος ειναι με υαλουρονικο οξυ,φυσικους σακχαριτες,εκχυλισμα ταμαρινθου,αμινοξεα και πεπτιδια.Ειναι και για το προσωπο αλλα και για τα ματια κατι που μου αρεσε αρκετα.
Πριν βαλω λοιπον την κρεμα εβαζα τον ορο σε ολο το προσωπο στο λαιμο και γυρω απο τα ματια. Απορροφαται παρα πολυ γρηγορα και αφηνει την επιδερμιδα απαλη.
Ειναι στα 35ml και η τιμη του ειναι 16,50 ευρω.
Η κρεμα εχει μια παρα πολυ ευχαριστη μυρωδια αρκετα εντονη και ειναι παρα πολυ ενυδατικη. Αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν οτι ενω τα προιοντα αυτα ειναι για τις πρωτες γραμμες ειναι και παρα πολυ ενυδατικα οποτε ειναι 2 σε 1.
Γενικα ειναι για ολες τις επιδερμιδες αν και η γνωμη μου ειναι οτι σε πιο ξηρες θα αρεσει πιο πολυ.Ειναι στα 50 ml και η τιμη της ειναι 9,70 Ευρω.
ΓΕΝΙΚΑ
Οι γραμμες που εχω στο προσωπο μου ειναι στο μετωπο και στο λαιμο. Αυτα ειναι τα σημεια που εχω ειχα παντα θεμα απο αρκετα μικρη ηλικια θα ελεγα.Στο μετωπο γιατι ειναι οι γραμμες εκφρασεις μου ( αλλοι εχουν πχ αναμεσα στα φρυδια η γυρω απο το στομα).Στο λαιμο δεν ξερω γιατι...Ειδα λοιπον απο σχεδον την 2η φορα να φευγουν σιγα σιγα απο το μετωπο το λαιμο και γενικα απο ολο το προσωπο.Ενα μηνα μετα μπορω να πω οτι οντως αυτος ο συνδιασμος των προιοντων κανει πολυ καλα τι δουλεια του. Σιγουρα βεβαια οταν θα τελειωσουν τα προιοντα οι γραμμουλες θα εμφανιστουν ξανα αλλα ειναι σε αρκετα καλες τιμες οποτε δεν ειναι καθολου δυσκολο να τα αποκτησουμε ξανα.

Επομενο προιον ειναι η μασκα βαθιας ενυδατωσης με γιαουρτι και μελι αλλα και με υαλουρονικο οξυ.
Η μασκα αυτη ενυδατωσε παρα πολυ καλα την επιδερμιδα μου και η ποσοτητα της αλλα και η συσταση της ηταν τετοια που μπορεσα να την χρησιμοποιησω 3 ολοκληρες φορες!
Ειναι 14 ml και η τιμη της ειναι μολις 1,65 ευρω!

Τελος αφησα 2 ενυδατικα για τα χειλη.
Το 1ο ειναι με φραουλα,αφηνει ενα παρα μα παρα πολυ διακριτικο χρωμα στα χειλη,Θα ελεγα πως απλα αναδεικνυει το ηδη υπαρχον χρωμα.Ειναι με provitamin B5 και UV protection.
Το 2ο και αγαπημενο μου ειναι με βανιλια και  provitamin B5,UV protection οπως και το αλλο. Μου αρεσε απλα πιο πολυ λογο γευσης.Κατα τα αλλα ειναι αρκετα ενυδατικα και κανουν τα χειλη αρκετα απαλα! Η τιμη τους ειναι 3,10 ευρω.

Γενικα αυτα τα προιοντα μπορειτε να τα βρειτε στα φαρμακεια αλλα αν για καποιο λογο 
δεν τα βρειτε μπορειτε να κανετε την παραγγελια σας εδω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου