Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Loreal Skin Perfection Review.


Η νεα σειρα " Skin perfection " εχει φτασει εδω και λιγο καιρο σε ολα τα γνωστα καταστηματα καλλυντικων και φυσικα ηρθαν για να κανουν τι μεγαλη διαφορα. Για πρωτη φορα η Loreal δημιουργει κατι τοσο δυνατο για την επιδερμιδα. Ενας συνδυασμος πολυ ξεχωριστος για την τελειοποιηση της νεανικης επιδερμιδας.

Ενας ορος,μια ενυδατικη κρεμα,ενα "μαγικο σβησιμο στη στιγμη " και μια bb cream θα ειναι αυτα που θα δουμε σημερα. 

Παμε να δουμε το 1ο προιον, τον ορο για τελειοποιηση της επιδερμιδας:


Ειναι ενα προιον που εφαρμοζουμε στην επιδερμιδα πριν απο την ενυδατικη κρεμα. Γενικα πολλα εχουμε ακουσει για διαφορους ορους κατα καιρους και ο καθε ορος μπορει να ειναι για διαφορετικη δραση στην επιδερμιδα.
Ο συγκεκριμενος ορος βοηθαει στο να δειχνουν οι ποροι πιο μικροι,στον τονο της επιδερμιδας αλλα και στην υφη της.
Προσωπικα αγαπω τους ορους γιατι θεωρω πως ειναι μια extra περιποιηση για το προσωπο μας περα απο αυτη που μπορει να μας δωσει η ενυδατικη μας κρεμα.
Ειναι οι "μαγικες" σταγονες που εχουν λατρεψει πολλες γυναικες τα τελευταια χρονια. Συγκεκριμενα τωρα αυτος ο ορος βοηθαει στην εξαλειψη των ατελειων. 

Ο τροπος που εβαζα εγω τον ορο στο προσωπο μου ηταν πολυ απλος.Μετα τον καθαρισμο της επιδερμιδας μου ( πρωι και βραδυ ) με παρα πολυ γρηγορες κινησεις σε προσωπο και λαιμο. Ειναι πολυ σημαντικο οι κινησεις να ειναι συντομες και οχι να τριβουμε το προιον πανω στο προσωπο γιατι με αυτο μπορει να ενεργοποιηθουν οι σμηγματογονοι αδενες κανοντας ετσι τους πορους πιο ορατους αρα ειναι κατι που δεν θελουμε κοριτσια! Αφου εκανα την εφαρμογη περιμενα λιγη ωρα και μετα εβαζα την ενυδατικη.

Η γνωμη μου! 
Ο λογος που διαλεξα να γραψω πρωτα για αυτο το προιον ηταν γιατι ειναι το αγαπημενο μου. Ειδα μεγαλη διαφορα στο προσωπο μου απο την αποψη των πορων αλλα και της υφης. Σχετικα με τον τονο της επιδερμιδας δεν εχω αποψη γιατι δεν εχω καποιο προβλημα καθως το προσωπο μου ειναι αρκετα λευκο. Ειδα τους πορους να ειναι πολυ πιο μικροι πραγμα που με εκανε να πω πως το προιον αξιζει και θα αγοραζα αλλα και θα προτεινα σε ενα αναλογο προβλημα.

Ειναι στα 30 ml σε γυαλινη συσκευασια πραγμα που παντα μου αρεσει πολυ 
και η τιμη του ειναι στα 13,99 euro.



Δευτερο και αγαπημενο προιον η ενυδατικη κρεμα διορθωσης

Η αποψη μου σχετικα με τη κρεμα ειναι σχεδον ιδια με την παραπανω για τον ορο. Κανει παρα πολυ καλη ενυδατωση στο προσωπο χωρις να το βαραινει η να το κανει λιπαρο. Βρηκα πως ειναι ιδανικη και για βαση πριν απο το make up γιατι δεν ειναι καθολου λιπαρη! Ο τροπος που εκανα την εφαρμογη ειναι ο ιδιος οπως και με τον ορο με τη μονη διαφορα πως εβαζα μονο το πρωι και για το βραδυ αφηνα μονο τον ορο να δω ποσο καλη δουλεια θα κανει καθως ηθελα να μπορω να ξεχωρισω τι δουλεια κανει το καθε προιον αλλα και γιατι δεν ενιωθα την αναγκη να βαλω κρεμα και το βραδυ. Το χρωμα της ειναι ροζ κατι που μου με κανει να νιωθω ομορφα καθε φορα που ανοιγω το βαζακι.( Ναι ειμαι ακομη κοριτσακι μαλλον )
Η συσκευασια της ειναι γυαλινη.
Εινα στα 50 ml και η τιμη της ειναι 11,99 euro.


Ενα προιον τωρα που κανει σβησιμο των ατελειων στη στιγμη 

Ειναι το magic touch.Eνα μικρο αλλα μαγικο προιον που ουσιαστηκα αυτο που κανει ειναι να δημιουργει ενα "φιλμ" πανω στους πορους η σε καποια ατελεια της επιδερμιδας και να βελτιωνει αρκετα την υφη αλλα και στην οψης της.

Δεν ειναι ενα προιον που εγω χρησιμοποιω συχνα καθως προτιμω να μην φορτωνω το προσωπο μου με πολλα,αλλα,μονο οταν ειναι αναγκη.
Δεν ειναι concealer ουτε εχει καλυπτικες ιδιοτητες.Ειναι μια λευκη κρεμα που γινεται διαφανη και μεσα σε πολυ λιγο χρονο μετα την εφαρμογη της βελτιωνει το " προβλημα " . Γενικα ναι ειδα να κανει δουλεια σαν προιον.
Οποτε και το προτεινω.Ειναι πολυ ελαφρυ και οτι πρεπει για να υπαρχει σε μια γυναικεια τσαντα!
Ειναι στα 15 ml και η τιμη της ειναι 13,99 euro


  


Ενα προιον που ειναι γνωστο πλεον σε ολες μας και αγαπημενο η BB cream 

Ενυδατωνει,διορθωνει τις κοκκινιλες,δινει στην επιδερμιδα ομοιομορφο και πιο φωτεινο τονο και κανει τους πορους λιγοτερο ορατους.
Στη φωτογραφια ειναι η αποχρωση Fair δηλαδη η πιο ανοιχτη και υπαρχει και σε μεσαια αποχρωση για πιο σκουρες επιδερμιδες. 
Αν και σαν προιον κανει ολα τα παραπανω δεν θα ελεγα πως ειναι ενα προιον που εγω θα αγοραζα για κατι που εγω διαπιστωσα και δεν μου αρεσε..

Μετα την εφαρμογη της θα πρεπει να περιμενω αρκετη ωρα να στεγνωσει γιατι οταν παω να βαλω απο πανω πουδρα η ρουζ δυστυχως φευγει. Δεν ξερω αν συμβαινει και σε εσας,η αν ετυχε σε μενα παντως δεν ειναι ενα προιον που θα προτεινα.Για να φορεθει μονη της χωρις πουδρα και κατι αλλο απο πανω απλα σαν κρεμα ενυδατικη με χρωμα τοτε ειναι μια χαρα.
Ειναι στα 50 ml και η τιμη της ειναι 11,99 euro. Σε σχεση με αλλες bb creams θα μπορουσε να ειναι και λιγο πιο χαμηλη η τιμη της.

Γενικα 
Βρισκω πως ολη η σειρα ειναι πολυ δυνατη και δινει οτι υποσχεται στην επιδερμιδα,ολα τα προιοντα μου αρεσαν με την μονη εξαιρεση το τελευταιο.Θεωρω πως και η τιμες τους εναι ιδανικες μιας και απευθυνονται σε πιο νεανικες ηλικιες και ειναι προιοντα που σιγουρα θα αγοραζα η θα εκανα δωρο σε μια φιλη. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου