Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

( CLOSED )LOREAL man expert GIVEAWAY

Η 14 φεβρουαριου ειναι πολυ κοντα και γιατι να πουμε οχι σε μερικα δωρακια?!
Αυτη τη φορα ο διαγωνισμος θα ειναι για τους αγαπημενους σας η για καποιον φιλο σας!
5 blogs θα εχουν την ευκαιρια να κερδισουν τα παρακατω δωρακια με 3 απλα βηματα!
Μια κοινοποιηση του διαγωνισμου  ( Aν εχεις Fb )

https://www.facebook.com/pages/Pieces-of-Beauty-by-Anna/146877522046290?ref=hl

Ενα σχολιο κατω απο το διαγωνισμο ( για να σε βρω αν κερδισεις! )

και τελος ενα like στη σελιδα Loreal Paris ( Αν εχεις Fb ) 



Ο διαγωνισμος θα ειναι ανοιχτος απο σημερα,7/2 
εως και 11/2!
Ειναι λιγες μερες γιατι καλο θα ειναι να εχετε τα δωρακια στα χερια σας πριν τις 14 φεβρουαριου!


Τα δωρα ειναι:


•          Hydra Energetic Δροσερό gel καθαρισμού
Δύσκολο ξύπνημα για την επιδερμίδα σας; Ξεχάστε το σαπούνι που ξηραίνει και "τραβάει" την επιδερμίδα. ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ καθαρίζει, εξυγιαίνει και ξυπνάει την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει.




          Hydra Energetic Ενυδατική Κρέμα κατά της Καθημερινής Κούρασης
Νιώθετε στρες, σας λείπει ύπνος; Η επιδερμίδα σας δεν είναι ανίκητη. Μετά από ορισμένο καιρό της λείπει η ενέργεια …Αντιδράστε!
Δράση 1: Καταπολεμά τα 5 σημάδια κούρασης στους άνδρες
Δράση 2 : Ενισχύει τη φυσική ανθεκτικότητα της επιδερμίδας
Δράση 3 : Ενυδάτωση και ομαλή επιδερμίδα για τους άνδρες




•          BALSAM ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΥΡΙΣΜΑ Men Expert
Ενυδάτωση 24 ώρες για κανονικές ως ξηρές επιδερμίδες
Το balsam για μετά το ξύρισμα ενυδατώνει για 24 ώρες, καταπραΰνει άμεσα και επαναφέρει την προστατευτική ικανότητα της επιδερμίδας.


Ευχομαι καλη επιτυχια σε ολες!!!

41 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. an. ntagla εισαι μια απο τις τυχερες!!
      Στειλε μου στο email μου annaaa20@hotmail.com
      τα στοιχεια σου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ θα ηθελα να κερδισω.....Κωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιος θα πάρει δωράκι μου φαίνεταιιιιι ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Γιωργο εισαι ενας απο τους τυχερους!!
      Στειλε μου στο email μου annaaa20@hotmail.com
      τα στοιχεια σου!!!

      Διαγραφή
  5. ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ τελειο ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ ωραίο δωράκι σε ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. simona εισαι μια απο τις τυχερες!!
      Στειλε μου στο email μου annaaa20@hotmail.com
      τα στοιχεια σου!!!

      Διαγραφή
  7. υπέροχο δώρο για τον καλό μου!!! ευχαριστούμε!!
    fb:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστουμε! καλη επιτυχια!!! FB Despina Andreadaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε για το τέλειο Giveaway ♥

    E-Mail: elenadimkarag@gmail.com
    Facebook: Elena DimKarag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Elina εισαι μια απο τις τυχερες!!
      Στειλε μου στο email μου annaaa20@hotmail.com
      τα στοιχεια σου!!!

      Διαγραφή
  11. TEΛEIO ΔΩPO...!!! (ΝΑ MAΣ BΓAΛEIΣ K AΠO THN ΔYΣKOΛH ΘEΣH)
    EYXAPIΣTOYME.!

    EMAIL: ef14ever@hotmail.com
    EΦH M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ Τ ΔΩΡΑΚΙΑ!!

    E-Mail: aretoula9@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπέροχο δώρο για τον αντρούλη μου...
    gfc: EUA BRAUN
    fb: Lydia Anastasiadou
    eua_braun@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΎ ΩΡΑΙΑ...
    GFC,fb: Katrin Anastasiadou
    anastasiadoukatrin@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. fb: john ntina papadopoulou
    thelo na to kerdiso alla oxi gia mena... gia ton sizigo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. fb Vasia Kretsi
    email krevasia@yahoo.gr
    teleia ola se eyxaristoume polu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειο δώρο! Ευχαριστούμε πολύ!
    email: elperrel@hotmail.com
    fb: Elena Per

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. FB δεν εχω δυστυχώς αλλά θα ήθελα να συμμετέχω στον διαγωνισμό! Πάρα πολύ ωραία όλα τα δώρα!
    e-mail: x.maroulaki@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Elena εισαι μια απο τις τυχερες!!
      Στειλε μου στο email μου annaaa20@hotmail.com
      τα στοιχεια σου!!!

      Διαγραφή