Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

ULTRAFLESH Shine Box Highlighter!!

Το καλοκαιρακι ειναι παρα πολυ κοντα και οσες 
αγαπαμε αυτη την εποχη του χρονου θελουμε μια πινελια λαμψης στο μακιγιαζ μας!
Στα σωστα σημεια φυσικα.. 

Ακομα και το χειμωνα πολλες απο εμας βαζουμε Highlighter ( μεσα σε αυτες ειμαι και εγω! Yeeeeeeyyyyy )
Το strawberrynet μου εστειλε το προιον που βλεπετε 
ακριβως εδω




Ειναι ενα σετ γεματο με highlighter σε μορφη πουδρας,κρεμωδες και κεριου ( μολυβι ) 
Παμε να δουμε πως γραφουν ολα 
αρχιζοντας απο την μορφη πουδρας 



Αυτο που μου αρεσει πολυ σε αυτο το προιον ειναι πως εχει και χρωμα. Δεν ειναι απλα μονο για λαμψη στο προσωπο χωρις να αφηνει καθολου χρωμα. 

Μπορει να φορεθει και σαν ρουζ αλλα με παρα πολυ
προσοχη φυσικα 
γιατι δεν θελουμε με τιποτα ολη αυτη τη λαμψη 
σε τοση εκταση στο προσωπο μας! 

Η διαρκεια του ειναι αρκετα καλη οπως και η αποδοση του.








Τα 2 επομενα ειναι σε 2 διαφορετικες αποχρωσεις χρυσο και ροζ


Το χρυσο που ειναι το πανω πανω βγαινει πιο απαλο και μου αρεσει πιο πολυ απο το 
2ο για το μονο λογο οτι το ροζ ειναι σχεδον ιδιο με το 1ο στη φωτογραφια με 
την πουδρενια μορφη. 
Αυτη τη μορφη του Highlighter την εφαρμοζω στο προσωπο μου και με τα δαχτυλα.
Εχω δοκιμασει να τα βαλω στο μακιγιαζ μου και σαν σκια αλλα ενω μου αρεσε 
παρα πολυ το χρωματικο τους αποτελεσμα νομιζω πως το ενιωθα καπως βαρυ σαν προιον στα ματια μου.

Και τελος τα 2 μολυβια με τις αγαπημενες μου αποχρωσεις!

Secret Shimmer & Nude Shimmer

Η χρωματικη αποδοση τους ειναι αψογη.
Η διαρκεια τους επισης πολυ καλη. 
Εχουμε ξανα 2 χρωματα το 1ο ειναι πιο ψυχρο και το δευτερο φερνει ξανα στα 2 πρωτα 
και ειναι καταλληλο για πιο μαυρισμενες επιδερμιδες και ενα πιο ηλιοκαμενο look.

Γενικα 

Ειναι μια παλετα που θα αγοραζα ανετα καθως εχει μεσα τοσες επιλογες σε τοσες μορφες αναλογα με την περιπτωση και τη διαθεση,η αποδοση τους παρα πολυ καλη 
η διαρκεια τους επισης. 

Ευχαριστω πολυ το strawberrynet για το δωρακι αυτο. 
Μπορειτε να βρειτε πολυ καλες προσφορες εδω!!

2 σχόλια:

  1. Πραγματικά έχεις κάνει κάποιο review για προϊόν που να έχεις αγοράσει με δικά σου χρήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αμε αλλα γιατι πιο ειναι το κακο δηλαδη ?

      Διαγραφή