Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Garnier Fructis-Miraculous Oil ( Brushing Express )+ Color Resist Λαμψη & Φροντιδα!

Λαδακια ! Λαδακια ! Λαδακια παντου! 

Στο προηγουμενο ποστ σας μιλησα για το αγαπημενο μου λαδακι σωματος - προσωπου
σημερα ομως θα σας μιλησω οχι για 1 αλλα για 2 λαδακια για τα μαλλια ! 

Δεν θα μπορουσαν να ειναι αλλα απο το Brushing Express & Color Resist 
Garnier!
Παμε αμεσως να τα δουμε...!


Ειναι απο αυτες τις συσκευασιες και τα χρωματα που σου φωναζουν 
δυνατα " Δοκιμασε με! " Ακρως καλοκαιρινα χρωματα και υπεροχες μυρωδιες 
που αν κανεις το βημα να μυρισεις τοτε σιγουρα θα θελεις να τα κανεις δικα σου... 
Δυο λαδακια λοιπον που αγαπω οχι μονο εγω αλλα και τα μαλλια μου... 


Πρωτο και κατα την αποψη μου πιο απαραιτητο ειναι το λαδακι κατα της θερμοτητας.
Εχει την ικανοτητα να προστατευει τα μαλλια μας 
εως και 230 C !! Αν εισαι απο τις κοπελες που δεν μπορουν να ζησουν 
χωρις πιστολακι η σιδερο ισιωματος ( σαν εμενα ) ακομα και το καλοκαιρι τοτε ειναι ενα προιον που θα σου λυσει τα χερια... 
Ναι ναι.. Δεν προστατευει απλως τα μαλλια σου αλλα μειωνει τον χρονο που κανουν να στεγνωσουν τα μαλλια σου κατα 50 % ! 
Ειναι με ελαιο Argan και η μυρωδια του εμενα μου μυριζει κατι σε τσιχλοφουσκα!
Επισης,διευκολυνει το χτενισμα , ελεγχει το φριζαρισμα και αφηνει τα μαλλια πραγματικα απαλα και λαμπερα.
Η γνωμη μου  
Οντως κανει ολα αυτα στα μαλλια , δεν ειναι λιπαρο κατι που μπορει να χρησιμοποιηθει και απο ατομα που εχουν λιπαρα μαλλια αλλα καλο θα ειναι οπως και σε κανονικα μαλλια η ξηρα η χρηση να γινεται απο τη μεση των μαλλιων και κατω. Κανει τα μαλλια πολυ απαλα και μια τελευταια συμβουλη καλο θα ειναι η ποσοτητα που θα μπει στα μαλλια μας να ειναι μικρη.



Ενα αλλο λαδακι τωρα που δεν ειναι ακριβως λαδακι..
Οπως θα δειτε και στη φωτογραφια πανω ειναι διφασικο κατι που το κανει πολυ πιο 
" αναλαφρο " για τα μαλλια.
Αυτο το προιον λοιπον ειναι για να δινει και προστασια απο τη θερμοτητα 
( οχι οπως το 1ο ) αλλα και λαμψη ! Ειναι για βαμμενα μαλλια η με ανταυγειες.
Μπορει να χρησιμοποιηθει σε βρεγμενα μαλλια πριν το βουρτσισμα αλλα και σαν τελικο φινιρισμα σε στεγνα μαλλια καθως προσφερει μια αμεση λαμψη στα μαλλια!
Η γνωμη μου
Ειναι ενα προιον που βαζω στα μαλλια μου σχεδον καθε μερα.
Τα μαλλια μου ειναι φυσικα,δεν τα βαφω, βαζω μονο στις ακρες που τα εχω λιγο πιο ανοιχτα και μπορω να πω πως βλεπω αμεσως τα μαλλια μου πιο απαλα και λαμπερα!

Με βολεψαν απιστευτα και τα 2 προιοντα μυριζουν υπεροχα ... 

Εσεις τι βαζετε στα μαλλια σας μετα το μπανιο η για αμεση λαμψη ?!


Φιλια! 

2 σχόλια:

  1. χρησιμοποιω της l'oreal το λαδακι ειναι πολυ καλο με το κιτρινο καπακι θαλω ομως να δοκιμασω κ το μωβ!!εχθες αγορασα της Garnier το διφασικο αλλα νομιζω ο,τι δεν κανε τιποτα απολυτως :( θα δωσω αλλη μια ευκαιρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή