Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

EYLURE London Lashes

Ποσες φορες δεν εχουμε κανει ενα σουπερ μακιγιαζ αλλα παντα κατι μας λειπει ?

Ειναι αυτο το κατι που οταν προσθεσουμε στο μακιγιαζ μας πραγματικα το κανει να δειχνει ακομη πιο ομορφο και εντυπωσιακο απο ποτε..

Αυτο δεν ειναι αλλο απο τις ψευτικες βλεφαριδες. Καποιες ειναι πολυ αντιθετες σε αυτο αλλες παλι δεν μπορουν χωρις βλεφαριδες. 
Εγω ειμαι καπου στη μεση. Τις εχω δοκιμασει τις εχω χαρει ,αλλα οχι δεν ειναι για καθε μερα οσο φυσικες και αν ειναι.. Για μια εντυπωσιακη εξοδο ομως η για φωτογραφιες ειμαι απο τις πρωτες που θα πω ΝΑΙ! 

Εχω λοιπον να προτεινω μια εταιρεια που δοκιμασα προσφατα και μπορω να πω ως 
makeup artist πως ειναι παρα πολυ αξιολογη. Δεν ειναι αλλη απο την Eylure 
Μια Αγγλικη εταιρεια που ομως μπορουμε να βρουμε και στα καταστηματα Hondos Center.
Ειναι βλεφαριδες αντοχης και σιγουρα θα μεινουν μια χαρα ακομη και μετα απο αρκετες εφαρμογες. 
Δυο λοιπον επιλογες εχω να σας προτεινω. Η 1η ειναι η Νο 107 που οπως μπορουμε να δουμε ειναι για πιο εντυπωσιακο και εντονο αποτελεσμα! Σιγουρα ειναι βλεφαριδες για βραδινο μακιγιαζ.

Το αποτελεσμα στα ματια δειχνει καπως ετσι...

Νο 107 Volume




Ειναι πραγματικα παρα πολυ εντονες οποτε θα πω ξανα οτι ειναι σιγουρα για πιο βραδινο μακιγιαζ και καλο θα ειναι να τις αγορασει μια κοπελα που βαζει συχνα βλεφαριδες.
Η 2η και αγαπημενη επιλογη που και παλι ειναι για πιο απογευματινες ωρες αλλα δεν ειναι σιγουρα τοσο εντονες οσο οι αλλες. 

Νο 120 Definition 


Αυτες σιγουρα μπορει να τις αγορασει μια κοπελα που δεν βαζει και τοσο συχνα βλεφαριδες. 

Η κολλα που εχουν μεσα σε καθε συσκευασια ειναι επισης πολυ καλη σε σχεση με αλλες που εχουν αλλες εταιρειες και κολλανε μια χαρα.


Αυτα ειχα να σας πω λοιπον πειτε μου τις δικες σας αγαπημενες βλεφαριδες!

Φιλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου