Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2014

Blush Professional Palette - Swatches

Γεια σας! 
Πριν απο αρκετες μερες εφτασε στα χερια μου η παρακατω παλετα με σκιες απο την εταιρεια Blush Professional.
Ειναι μια Αγγλικη εταιρεια με απο οτι διαπιστωσα αρκετα καλης ποιοτητας προιοντα. 


Η παλετα ειναι πολυ απλη ως προς τον σχεδιασμο της κατι που μου αρεσει πολυ. 
Μαυρο-φουξ, ενας ωραιος συνδιασμος !

Αυτο φυσικα που μου αρεσει πιο πολυ απο ολα ειναι τα χρωματα της.
Συνδυαζει απο τα αγαπημενα καφε μεχρι μπορντο και ανοιχτες αποχρωσεις.

Μεσα στην παλετα υπαρχουν και ματ χρωματα αλλα και με shimmer, το οποιο δεν ειναι καθολου ενοντο η " δευτερο " σαν αποτελεσμα. Γενικα δεν μου αρεσουν οι σκιες που εχουν πολυ εντονο shimmer.

Εχω κανει swatches σχεδον ολα τα χρωματα. Δεν εκανα σε ολα γιατι δεν βρηκα το λογο να σας δειξω πχ 3 λευκα που ειναι σχεδον το ιδιο. 

Παμε να τα δουμε ..


Αυτα ειναι τα πιο ψυχρα χρωματα. 


Εδω βλεπουμε διαφορες αποχρωσεις σε ροδακινι , ροζοκοκκινο ( αλλα φοριεται ανετα )

και τελος τα αγαπημενα μου..


Οι καφε αποχρωσεις φυσικα και διαφορες μπορντο που ειναι τελειες για φθινοπωρο - χειμωνα αλλα γενικα και για ολες τις εποχες του χρονου.

  1. Δεν εχω βαλει βαση ( primer ) στο χερι μου
  2. Δεν εχω ουτε ενυδατικη απο κατω
  3. Δεν εχω αλλαξει τα χρωματα απο τις φωτογραφιες αλλα ουτε και το φωτισμο τους
Δεν τα εκανα ολα αυτα γιατι ηθελα να δειτε πως ειναι ακριβως τα χρωματα χωρις κατι αλλο να τα " βοηθαει " να δειχνουν πιο καλα η πιο εντονα. 

Οπως βλεπετε το βασικο ειναι πως εκτος απο πολυ ωραια χρωματα εχουν και παρα πολυ καλη αποδοση χρωματος. 

Εδω κατω θα σας εχω ολα τα links ! 

FB:https://www.facebook.com/BlushProfessional?fref=ts
Online Shop:http://www.blushprofessional.com/en/eyeshadow-palettes/10-blush-professional-88-colour-earth-tones-eyeshadow-palette.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου