Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

KEARR Review

<Η σειρα KEARR ειναι αποτελεσμα εμπνευσης και δημιουργικοτητας μιας νεας ομαδας κοσμετολογων, σε συνδιασμο με την επιστημονικοτητα ενος ιατρικου κεντρου υψηλης εξειδικευσης. Εμπνευσμενη απο τη " Bella Vita " ( ωραια ζωη ) και το εκλεπτυσμενο στυλ του ιταλικου design.>

ΓΙα 1η φορα ερχομαι σε επαφη με την ιταλικη εταιρεια Kearr και εδω και αρκετο καιρο δοκιμαζω 5 προιοντα της εταιρειας ( καθαρισμο προσωπου και ενυδατωση ) 
και ειμαι εδω για να σας μιλησω για αυτα.

Εδω ξεκιναμε με τα 2 πρωτα προιοντα για το προσωπο. 

1. Γαλακτωμα καθαρισμου. ( Εσπεριδοειδη + Βιταμινες Ε-C )
Ειναι ενα γαλακτωμα που κανει αρκετα καλο καθαρισμο στο προσωπο αφηνοντας το πολυ απαλο και ομορφα αρωματισμενο. Η ομορφη μυρωδια του αφηνει μια αισθηση ηρεμιας αλλα και τονωσης παραλληλα. 200ml
2.Απαλη λοσιον καθαρισμου. ( Εκχυλισμα απο hamamelis Virginiana + εκχυλισμα πρασινου τσαγιου ) Χωρις αλκοολ και σαπουνι !
Αυτη η συνθεση χωρις αλκοολ και σαπουνι ασκει μια δραση εξισορροπησης αλλα και καταπραυνσης στην επιδερμιδα. Εχει αρκετα ελαφρια μυρωδια ( την ωρα της εφαρμογης δεν μυριζει καθολου ) αλλα απο το μπουκαλι μυριζει πρασινο τσαι κατι που μου αρεσει πολυ. Σχεδον ποτε δεν βαζω λοσιον στο προσωπο μου ,γιατι δυστυχως οσες εχω δοκιμασει μεχρι τωρα ( ακομη και για ευαισθητες επιδερμιδες - που δεν εχω! ) Με ενοχλουσαν αρκετα και αφηναν καπως ξηρο το δερμα μου... Κατι που ευτυχως δεν ειδα με  τη λοσιον αυτη και το εκτιμω πολυ! Ειναι επισης στα 200 ml.


Για τα ματια.
Ντεμακιγιαζ ματιων χωρις αλκοολ ( Εκχυλισμα hamamelis virginiana + εκχυλισμα απο ανθη πορτοκαλιας ) 
Καθαριζει και αφαιρει το μακιγιαζ απο τα ματια πολυ καλα. Με την μασκαρα ηταν αρκετα καλο. Δεν εχει λιπαρη συνθεση , ειναι σαν λοσιον-νερακι καθαρισμου. Ειναι πλουσιο σε αιθερια ελαια και ετσι επαναφερει το δερμα γυρω απο την περιοχη των ματιων και το αφηνει τονωμενο και αναζωογονημενο. Επισης απο το μπουκαλι εχει μια απαλη μυρωδια ομως την ωρα της εφαρμογης αυτο φευγει. Ειναι στα 125 ml.


Αφου εχουμε τελειωσει με τον καθαρισμο του προσωπου ,που ειναι απο τα πιο βασικα βηματα για να εχουμε ενα καλο δερμα περναμε στις κρεμες για το προσωπο και εχω να σας δειξω 2 κρεμες που δοκιμασα.

1. Κρεμα ημερας και νυχτας.Αμεσο αποτελεσμα ενυδατωσης. ( Ceramides + Σιτελαιο )
Ειναι μια κρεμα για αμεση ενυδατωση σε μια πιο ξηρη επιδερμιδα. Ειναι αρκετα θετικο πως ειναι και μερας αλλα και νυχτας.Δινει μια πραγματικα καλη ενυδατωση στο προσωπο και θα ηθελα να προσθεσω πως ειναι μη λιπαρη αλλα και ιδιαιτερα απορροφητικη.

Λογω της συνθεσης της ειναι μια κρεμα που θα μπορουσα να πω οτι και ενα κανονικο ισως και λιπαρο δερμα θα μπορουσε να βαλει χωρις να βγαλει λιπαροτητα. Αυτη φυσικα ειναι η δικη μου αποψη.Εχει ενα αναλαφρο αρωμα, και πραγματικα κανω εφαρμογη στο προσωπο μου μερα και νυχτα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη.Εχω επισης καταλαβει πως πριν απο την εφαρμογη του make up κανει τελεια βαση.
Ειναι ξεθαρα το αγαπημενο μου προιον απο ολα και αυτο που του βαζω ενα + πιο πανω.
50ml.

Τελος, αφησα ενα αρκετα " δυνατο " προιον. Ειναι μια κρεμα που γεμιζει τις ριτιδες.
2.Extreme Maxi Filler 
Το πρωτο που προσεχω και με τραβαει ειναι το ροζ χρωμα του που μου αρεσει αρκετα. Γενικα η συσκευασια του ειναι αρκετα ομορφη. Αυτο το προιον σβηνει τα σημαδια του χρονου και περιερχει φυσικο κολλαγονο ( απο σολωμο ) Καθαρο αποσταγμα Vigna Aconitifolia και ολιγοπεπτιδια.
Κανει πολυ καλη ενυδατωση στα σημεια του προσωπου που το εχουμε αναγκη και ενεργοποιει τα κυτταρικα στρωματα της επιδερμιδας. Τα ολιγοπεπτιδια,βελτιωνουν την κυτταρικη αναγεννηση παρεχοντας αντιγυραντικη και συσφικτικη δραση. 
Αν και αντιγυραντικο προιον ειναι ιδανικο για την επιδερμιδα καθε ηλικιας.
Ενα επισης θετικο ειναι πως εκτος απο το μετωπο-μυτη-λαιμο- ειναι ιδανικο και για την περιοχη γυρω απο τα ματια. 
Δεν εχω ρυτιδες για να μπορω να πω πως οντως κανει δουλεια αλλα αυτο που σιγουρα ειδα ειναι πως αφηνει παρα πολυ ενυδατωμενο το δερμα και πιο σφιχτο.
Το αρωμα του ειναι πολυ καλο και ειναι στα 15ml.

Σε γενικες γραμμες ειναι η 1η φορα που δοκιμαζω κατι απο ιταλια ( ιταλικα προιοντα ) 
και με αφησαν παρα πολυ ευχαριστημενη.Ενα ακομα βασικο που θελω να αναφερω ειναι πως δεν κανουν πειραματα σε ζωα! Τα προιοντα KEARR υπαρχουν σε επιλεγμενα φαρμακεια.

KEARR FB : https://www.facebook.com/kearr.greece?fref=ts

1 σχόλιο:

  1. I’m in love with your blog! Impressed by your beautiful photos and interesting posts! It’s great job! I’ll be happy to know your opinion about my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή