Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2015

Sunscreen - After Sun 2015 !

Ειμαστε στην καρδια του καλοκαιριου κι εγω σας εχω τι αλλο ? Αντηλιακα και After Sun!

Ας δουμε μαζι τα δειγματακια που ελαβα απο την Avene. 
( Παρακατω σας εχω και βιντεο με πιο πολλα αντηλιακα!)


Την Avene θα τη βρειτε στα φαρμακεια και ειναι απο τις πιο γνωστες εταιριες αλλα και αγαπημενες κυριως γιατι πολλα απο τα προιοντα της ειναι και για δερματα με προβληματα οπως ακμη. 


  • Το πρωτο και αγαπημενο μου απο τα αλλα 3 αντηλιακα ειναι το Clenance spf 30.Το προιον αυτο απευθυνεται σε δερματα με ταση ακμης. Ειναι αρκετα ελαφρια η συνθεση του και ειναι τελειο ακομη και ως βαση για πριν απο το makeup. Αν και δεν εχω ακμη ουτε και ταση ακμης ειναι απο τα αγαπημενα μου και μπορει σιγουρα να το δοκιμασει και ενα δερμα που δεν εχει κανενα προβλημα. 
  • Εmulsion,ενα αντηλιακο με πολυ υψηλη προστασια 50 spf καταλληλο για ολες τις επιδερμιδες και ειδικα για τις πιο ανοιχτοχρωμες αλλα και ευαισθητες. Προστατευει τελεια απο τον ηλιο και δεν ειναι καθολου λιπαρο.
  • Creme Teintee ( Tinted Cream ) Ενα αντηλιακο που παρεχει επισης μεγαλη προτασια 50spf αλλα και χρωμα αυτη τη φορα. Το χρωμα που αφηνει στο προσωπο ειναι πολυ λιγο ισα ισα για να μας δωσει την αισθηση μιας ομοιοχρωμιας στο δερμα. Αν φορεθει πριν απο το makeup τοτε θα ελεγα σιγουρα πως ειναι μια τελεια βαση.
  • Lait Enfant ( Lotion for Children ) Τελος, αν εχετε παιδακια μια τελεια αντηλιακη κρεμα ειναι αυτη.Παρεχει τελεια προστασια απο τον ηλιο 50 spf , δεν εχει αρωμα και ειναι ανθεκτικο στο νερο .

Ολα τα αντηλιακα Avene δεν εχουν parabens και ειναι σχεδιασμενα με σκοπο την ελαχιστοποιηση του κινδυνου εμφανισης αλλεργικων αντιδρασεων. 
Εκτος απο το παιδικο αντηλιακο ολα τα αλλα εχουν ενα υπεροχο αρωμα.

Αφου τελειωσα με την αγαπημενη μου Avene σας εχω ενα ολοκληρο βιντεο με πολλα ακομη αντηλιακα αλλα και κρεμες για μετα τον ηλιο ( After Sun )




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου